روش هایی ساده برای تزئین پایدارتر خانه

روش هایی ساده برای تزئین پایدارتر خانه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۱ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۲

اگر یک قطعه مبلمان هنوز به هدف خود عمل می کند و کارکرد مناسب اش را دارد پیش از این آن را دور بیاندازید و آن را با یک خرید جدید جایگزین کنید فکر کنید که آیا می توانید آن را تعمیر کنید، آن را دوباره رنگ کنید یا روکش آن را عوض کنید یا خیر.

به گزارش اخبار ساختمان، اطلاعات زیادی در مورد روش هایی وجود دارد که می توان در عرصه معماری و طراحی برای ایجاد آینده ای پایدارتر مورد استفاده قرار داد. دیدن همه چیز دلگرم کننده و شگفت انگیز است، اما وقتی صحبت از نحوه زندگی روزمره ما در خانه می شود پیچیده تر می شود، زیرا ممکن است تاثیر فوری تلاش های خود را نبینیم.

همچنین ممکن است با این فکر که تنها کاری که می توانیم انجام دهیم پروژه های بزرگتری هستند که تعهدات مالی قابل توجهی مانند نصب پنل های خورشیدی یا دردسر بازسازی با استفاده از مصالح ساختمانی پایدار را شامل می شوند دلسرد شویم. با این وجود، حتی زمانی که خانه ای را از ابتدا نمی سازید یا بودجه زیادی ندارید کار‌هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بتوانید دکوراسیون داخلی خود را پایدارتر کنید.

در ادامه به پنج مرحله آسان اشاره خواهیم کرد که می توانید از طریق آن همین امروز آغاز کنید تا خانه تان را پایدارتر سازید:


اول: طرز فکر شما اولین قدم به سوی خانه ای پایدارتر است


همه چیز از طرز فکرتان در مورد مصرف آغاز می شود و تمام ما عادت کرده ایم که مبلمان اتاق نشیمن مدرن یا لوازم جانبی را به صورت آنلاین ببینیم و با کلیک یک دکمه آن را در عرض چند روز یا حتی چند ساعت در خانه مان تحویل بگیریم. برای برخی از خرید‌های سریع و حساس به زمان این روش مطمئنا کارآمد است. با این وجود، زمانی که نیاز به خرید‌های قابل توجهی داریم باید کمی صبر داشته باشیم و وقت بیش تری اختصاص دهیم.

پیشنهاد ویژه: مشکل آن است که مد‌ها و ترند‌ها خیلی سریع تغییر می کنند و بنابراین قصد و تمرکز از بین می رود. جستجوی ارزش واقعی در نحوه ساخت یک کالا و نه صرفا توجه به ظاهر آن را تمرین کنید و خواهید دید که چگونه طرز فکر شما از حل و فصل کردن با مراجعه به سریع به یک فروشگاه در هر زمانی که به چیزی نیاز داشتید به انجام کمی تحقیق بیش تر تغییر خواهد کرد و از آن پس برای انتخاب کالایی که مسئولانه تر ساخته شده وقت خواهید گذاشت.


دوم: به مبلمان موجود خود طراوت بخشید


اگر یک قطعه مبلمان هنوز به هدف خود عمل می کند و کارکرد مناسب اش را دارد پیش از این آن را دور بیاندازید و آن را با یک خرید جدید جایگزین کنید فکر کنید که آیا می توانید آن را تعمیر کنید، آن را دوباره رنگ کنید یا روکش آن را عوض کنید یا خیر. اگر از یک ترند رنگی جدید الهام گرفته اید بدون این که هر فصل خانه خود را به طور کامل بازسازی کنید این یک راه عالی برای به روز رسانی طرح داخلی شما است و در دراز مدت نیز باعث صرفه جویی در هزینه تان می شود.

 

طراحی دکوراسیون


سوم: در مورد آن چه که استفاده می کنید و آن چه که دور می اندازید ذهن بازی داشته باشید


‌می توانید از خود بپرسید آیا آن تکه سنگی که از آشپزخانه برداشته اید را می توانید در جای دیگری در خانه استفاده کنید یا خیر. همه چیز به این بستگی دارد که حواس مان به استفاده مجدد از وسایل باشد.


چهارم: قدیمی را با جدید ترکیب کنید


زیباترین فضا‌های داخلی که احساس خوشایندی به ما می دهند و دارای آن حس و ویژگی ای آرامش بخش هستند تقریبا هرگز صرفا با استفاده از اقلام جدید طراحی نمی شوند. در اغلب موارد اگر دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که ترکیبی از خرید‌های قدیمی و جدید وجود دارد که ظاهری با تمرکز و دقت را ایجاد می کند که جالب و جذاب است. راه های زیادی برای تزئین با عتیقه جات وجود دارد و می تواند سرگرم کننده نیز باشد. ما شاهد بازگشت عتیقه ها به ترکیب هستیم.

یک کمد زیبا که با مبلمان مدرن ترکیب شده است یا یک آینه طلاکاری شده افسانه ای که در اتاقی مدرن تر ترکیب شده است. خرید قطعات عتیقه خانه شما را وارد سیستم دایره ای پایداری می کند که در آن یک محصول ساخته می شود و سپس تا زمانی که ممکن است مجددا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حتی اگر عتیقه باشد باز هم برای شما و در خانه تان جدید خواهد بود بنابراین، میزان هیجانی را که هنگام خرید جدیدی که مشتاق آن هستید را از دست نخواهید داد.


پنجم: اگر نیاز به خرید جدید دارید این کار را آگاهانه و با قصد انجام دهید


هنگام خرید جدید به کیفیت محصول، مدت زمان ماندگاری آن فکر کنید یا این که آیا این یک ترند زودگذر و رو به افول است و به سرعت از آن خسته خواهید شد یا خیر. خرید‌های جدید خود را با قصد استفاده، نگهداری و لذت بردن از آن تا زمانی که ممکن است انجام دهید و با این تغییر ساده در طرز فکر در حال حاضر در مسیر خود به سمت خانه ای پایدارتر و زندگی پایدارتر قرار گرفته اید.

جدیدپرس


برچسب ها:

طراحی دکوراسیون 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman