
بازدید مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی از هافمن

مدیرعامل گروه سرمایهگذاری هافمن با مهم خواندن چرخه تولید در کشور، اطلاع رسانی را راهکار اصلی ترغیب مردم به استفاده از تولید داخلی عنوان و اضافه کرد: امید است با چنین بازدیدهایی به مرور امکانات لازم از جمله زیرساخت های لازم در شهرک سرمایه گذاری خارجی تامین تا شرایط کار و فعالیت برای صنعتگران این شهرک که سختی های زیادی را در سال های گذشته متحمل شده اند، فراهم شود.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی هافمن، دکتر محمد حمیدیه با بیان تاریخچهای از سوابق و فعالیتهای هافمن و تولیدات و طرحهای توسعه آتی این مجموعه، در خصوص مشکلات و موانع عمده واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همفکری نمودند.
وی برنامه ریزی مبتنی بر واقعیت و آینده نگری را شرط پیشرفت و بقاء در صنعت دانست و ادامه داد: واحدهای بسیاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که راکد و نیمه راکد است و باید همه مسئولان اجرایی همت کنند تا نسبت به احیای آنها اقدام شود.
مهندس صفری مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن اطلاع از آخرین محصولات و دستاوردهای این مجموعه گفت: رسانه ملی امسال در جهت تحقق شعار سال، اقدامات رسانه ای خوب و تاثیرگذاری را در گفتمان سازی و جریان سازی الزامات و راهکارهای ایجاد جهش در تولید برنامه ریزی و تدوین کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی و نقش صاحبان صنایع در این زمینه گفت: در حال حاضر در تلویزیون سه برنامه تراز، پیشران و رهیافت به حوزه تولید، اقتصاد و صنعت در استان می پردازند و در جهت ضریب دادن به تلاش و زحمات تولید کنندگان و صنعت گران، گزارش های خبری و تولیدی خوبی از فعال بودن عرصه تولید و صنعت استان برای شبکه های ملی تولید می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بر شمردن اهداف و سیاستهای کلان رسانه ملی و سیاستهای رسانهای مراکز استان ها در این زمینه افزود: تلاش ما، اثرگذاری بر رشد، ارتقای تولید و فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه است چرا که اعتقاد داریم انفعال رسانه ای در هر زمینهای از جمله تولید و مقولههای وابسته به آن میتواند فضا را برای موج سواری رسانههای بیگانه در پرداختن به اکاذیب و حاشیهها ایجاد و دلسردی و ناامیدی را به بدنه جامعه تزریق نماید.
وی مشکلات اقتصادی را یکی از مسائل اولویتدار حال حاضر در اداره کشور دانست و خاطر نشان کرد: کشف و رسانهای کردن مسائل اصلی تولید کنندگان و دنبال کردن آنها تا حصول نتیجه در جهت رفع مشکل یکی از راهبردهای شبکه سهند در این موضوع است.
صفری با بیان اینکه رسانه ملی در حد توان تلاش می کند جهش تولید را به گفتمان غالب در جامعه تبدیل کند اضافه کرد: فرهنگ سازی و نهادینه سازی مفاهیم و مولفه های فرهنگی در توسعه جامعه از جمله در حوزه تولید و اقتصاد، مهم است و بر عمق بخشی به حوزه فرهنگ سازی و افزایش اثربخشی به تولیدات و پیام می تواند موثر باشد.
ایشان غفلت از پیوست رسانهای در اجرای طرح ها را علت فاصله گیری از قابلیت های کیفی، اثرگذاری بالا و ملموس شدن نتایج اقدام ها برای جامعه هدف عنوان کرد و ادامه داد: باید اهمیت کار رسانه ای در نگاه تولیدکنندگان از دید صرفا شعاری خارج و جنبه عملی و واقعیت گونه به خود گیرد تا زمینه لازم برای نظارت همگانی مردم و به تبع آن اعتماد سازی و مشارکت پذیری که لازمه جهش در هر عرصه ای است فراهم شود.
مهندس علی انوری، قائم مقام گروه سرمایهگذاری هافمن از تولید سالانه ۱۷ هزار تن انواع محصولات پروفیل یو پی وی سی برای بازارهای داخلی و خارجی خبر داد و تصریح کرد: واردات مواد اولیه امسال نسبت به میزان واردات سنوات قبل ۲۰ درصد است و این به شدت مغایر با شعار سال است.
وی بحث قطعی های مکرر برق را مشکل عمده واحدهای تولیدی عنوان کرد که هر روز ۱۱ الی ۱۳ ساعت سیستم تولید کارخانه هایی از این دست را به تعطیلی می کشاند.
وی برنامه ریزی مبتنی بر واقعیت و آینده نگری را شرط پیشرفت و بقاء در صنعت دانست و ادامه داد: واحدهای بسیاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که راکد و نیمه راکد است و باید همه مسئولان اجرایی همت کنند تا نسبت به احیای آنها اقدام شود.
مهندس صفری مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن اطلاع از آخرین محصولات و دستاوردهای این مجموعه گفت: رسانه ملی امسال در جهت تحقق شعار سال، اقدامات رسانه ای خوب و تاثیرگذاری را در گفتمان سازی و جریان سازی الزامات و راهکارهای ایجاد جهش در تولید برنامه ریزی و تدوین کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی و نقش صاحبان صنایع در این زمینه گفت: در حال حاضر در تلویزیون سه برنامه تراز، پیشران و رهیافت به حوزه تولید، اقتصاد و صنعت در استان می پردازند و در جهت ضریب دادن به تلاش و زحمات تولید کنندگان و صنعت گران، گزارش های خبری و تولیدی خوبی از فعال بودن عرصه تولید و صنعت استان برای شبکه های ملی تولید می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بر شمردن اهداف و سیاستهای کلان رسانه ملی و سیاستهای رسانهای مراکز استان ها در این زمینه افزود: تلاش ما، اثرگذاری بر رشد، ارتقای تولید و فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه است چرا که اعتقاد داریم انفعال رسانه ای در هر زمینهای از جمله تولید و مقولههای وابسته به آن میتواند فضا را برای موج سواری رسانههای بیگانه در پرداختن به اکاذیب و حاشیهها ایجاد و دلسردی و ناامیدی را به بدنه جامعه تزریق نماید.
وی مشکلات اقتصادی را یکی از مسائل اولویتدار حال حاضر در اداره کشور دانست و خاطر نشان کرد: کشف و رسانهای کردن مسائل اصلی تولید کنندگان و دنبال کردن آنها تا حصول نتیجه در جهت رفع مشکل یکی از راهبردهای شبکه سهند در این موضوع است.
صفری با بیان اینکه رسانه ملی در حد توان تلاش می کند جهش تولید را به گفتمان غالب در جامعه تبدیل کند اضافه کرد: فرهنگ سازی و نهادینه سازی مفاهیم و مولفه های فرهنگی در توسعه جامعه از جمله در حوزه تولید و اقتصاد، مهم است و بر عمق بخشی به حوزه فرهنگ سازی و افزایش اثربخشی به تولیدات و پیام می تواند موثر باشد.
ایشان غفلت از پیوست رسانهای در اجرای طرح ها را علت فاصله گیری از قابلیت های کیفی، اثرگذاری بالا و ملموس شدن نتایج اقدام ها برای جامعه هدف عنوان کرد و ادامه داد: باید اهمیت کار رسانه ای در نگاه تولیدکنندگان از دید صرفا شعاری خارج و جنبه عملی و واقعیت گونه به خود گیرد تا زمینه لازم برای نظارت همگانی مردم و به تبع آن اعتماد سازی و مشارکت پذیری که لازمه جهش در هر عرصه ای است فراهم شود.
مهندس علی انوری، قائم مقام گروه سرمایهگذاری هافمن از تولید سالانه ۱۷ هزار تن انواع محصولات پروفیل یو پی وی سی برای بازارهای داخلی و خارجی خبر داد و تصریح کرد: واردات مواد اولیه امسال نسبت به میزان واردات سنوات قبل ۲۰ درصد است و این به شدت مغایر با شعار سال است.
وی بحث قطعی های مکرر برق را مشکل عمده واحدهای تولیدی عنوان کرد که هر روز ۱۱ الی ۱۳ ساعت سیستم تولید کارخانه هایی از این دست را به تعطیلی می کشاند.
تازهترین اخبار ساختمان
شرایط جدید برای دریافت وام ودیعه مسکن چیست؟
تامین 50 هزار قطعه زمین برای مسکن محرومان
500 واحد آسیب دیده نیازمند احداث کامل است
10 ابزار دستی ضروری در پروژههای ساختمانی + چکلیست کامل
مدیریت بازسازی شهر پس از جنگ با شهرداری است
قفل هتلی؛ قفلی که فقط برای هتلها نیست!
مجری پروژه ویلاهای شیشهای شمال کیست؟
جدیدترین متریال نمای خارجی ساختمان در سال ۱۴۰۴
بررسی چالش های صنعت آسانسور در اصفهان
شفاف سازی درباره املاک آسیب دیده ضروری است
رکود بازار مسکن در تهران همچنان پابرجاست
ثبت قراردادهای اجاره قانون الزامی است
شوک به بازار مسکن پایتخت با خروج اتباع از کشور
چطور دربهای اتوماتیک، نظم و امنیت پروژههای ساختمانی را متحول میکنند؟
مجازات به کارگیری اتباع غیرمجاز مشخص شد
پربازدیدترین اخبار
قفل هتلی؛ قفلی که فقط برای هتلها نیست!
مدیریت بازسازی شهر پس از جنگ با شهرداری است
10 ابزار دستی ضروری در پروژههای ساختمانی + چکلیست کامل
500 واحد آسیب دیده نیازمند احداث کامل است
تامین 50 هزار قطعه زمین برای مسکن محرومان
دولت در اجرای مسکن ملی باید مدیریت بهتری داشته باشد
پرداخت وام یک میلیاردی برای مالکان خسارت دیده در جنگ
شرایط جدید برای دریافت وام ودیعه مسکن چیست؟
چطور دربهای اتوماتیک، نظم و امنیت پروژههای ساختمانی را متحول میکنند؟
شوک به بازار مسکن پایتخت با خروج اتباع از کشور
ثبت قراردادهای اجاره قانون الزامی است
رکود بازار مسکن در تهران همچنان پابرجاست
پنج اشتباه رایج در چیدمان مبل و میز و راه حل های آن
شفاف سازی درباره املاک آسیب دیده ضروری است
بررسی چالش های صنعت آسانسور در اصفهان