آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 21 تا 24 مرداد

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از 21 تا 24 مرداد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۷ | ۱۴۰۱/۰۵/۲۰

جدیدترین روش ها و تجهیزات روز صنعت ساختمان در این نمایشگاه عرضه شده است. این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

به گزارش اخبار ساختمان، در این نمایشگاه بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی آخرین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان را به اشتراک خواهند گذاشت.

 

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران در گروه های کالایی مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات است.

 

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده های نو می توانند در بازارهای داخلی و بین المللی رشد کنند.

 

علاقه مندان می توانند از جمعه ۲۱ مرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دیدن کنند.

 

نمایشگاه صنعت ساختمان


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman