چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات

چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین آلات
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۷ | ۱۴۰۱/۰۷/۲۶

چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۰ تا ۱۲ آبان با حضور بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، چهاردهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۰ تا ۱۲ آبان سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

این همایش و نمایشگاه که با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و فعالان بخش خصوصی برگزار می شود شامل قیر و فرآورده های قیری، مخلوط های آسفالتی، تحلیل و طراحی روسازی، مدیریت روسازی و روش های نگهداری و بهسازی، توسعه پایدار در صنعت قیر و آسفالت، فناوری های نوین، ماشین آلات و روش های اجرایی، نظام فنی و اجرایی، تثبیت لایه ها و روسازی های مرکب، ایمنی در ساخت، نگهداری و بهره برداری از روسازی است.

گفتنی است، این همایش با همکاری دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شریف، دانشگاه آزاد اسلامی و ... همه ساله در آبان ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman