انواع سنگ عباس آباد و قیمت آن

انواع سنگ عباس آباد و قیمت آن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۲ | ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

سنگ نما یکی از محبوبترین هایی نماهایست که برای ساختمان در نظر گرفته می‌شود و در میان سبک‌های متنوع نما کلاسیک و سنگ نما رومی طرفداران بسیار زیادی داشته است چرا که تناسب و هماهنگی در بین این نماها بسیار دیده می‌شود و البته جلال و شکوه ساختمان با استفاده از نما کلاسیک و سنگ نمای رومی ایجاد می گردد.

به گزارش اخبار ساختمان، سنگ نما یکی از محبوبترین هایی نماهایست که برای ساختمان در نظر گرفته می‌شود و در میان سبک‌های متنوع نما کلاسیک و سنگ نما رومی طرفداران بسیار زیادی داشته است چرا که تناسب و هماهنگی در بین این نماها بسیار دیده می‌شود و البته جلال و شکوه ساختمان با استفاده از نما کلاسیک و سنگ نمای رومی ایجاد می گردد.

 

سنگ از متریال اصلی طراحی و اجرای این نماها به شمار می‌رود و در این نماها ستون های سنگی تزیین شده به کار برده می شود و برای اینکه جلوه و زیبایی را چندین برابر کنند از مجسمه‌های سنگی، سرستون ها و... نیز استفاده میگردد.

 

سنگ ها دارای انواع متفاوتی هستند و هر کدام از آنها ویژگی هایی دارند که سبب می‌شود تا گزینه مناسبی برای استفاده در سنگ نما به شمار بیاید. یکی از بهترین نمونه های سنگ که در نما کلاسیک و سنگ نمای رومی هم قابل استفاده میباشد سنگ عباس آباد بوده است.

 

سنگ تراورتن عباس آباد

 

سنگ تراورتن عباس آباد به صورت موج دار و بی موج تولید می شود و به صورت کلی در کارخانه ها فرایند های متفاوتی مثل ساییده شدن، برش و... صورت می گیرد تا سنگ تراورتن عباس آباد حاصل گردد. این سنگ ها اندازه های متفاوتی دارند و فاکتورهای مختلفی موجب می شود تا قیمت های مختلفی برای آنها تعیین شود مثلاً سنگ عباس آباد که به صورت بی موج بوده با سنگ های موج دار از نظر قیمتی یکسان نیستند.

 

برای اینکه بتوان از سنگ عباس آباد در قسمتهای مختلف ساختمان و به عنوان سنگ نما استفاده کرده حتماً باید نمونه‌هایی تهیه شود که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در این خصوص شرکت تولید کننده ای که به منظور خرید سنگ عباس آباد آن را انتخاب می کنید بسیار مهم و اساسی است؛ ما در ادامه برای اینکه کمکی به شما بزرگواران داشته باشیم یکی از بهترین مجموعه های تولید کننده سنگ تراورتن عباس آباد را معرفی نموده ایم.

 

صنایع سنگ ایران مهر

 

صنایع سنگ ایران مهر تولید کننده انواع سنگ تراورتن عباس آباد است که توانسته با تجربه کاری خود و فعالیت از سال ۱۳۵۲ بهترین سنگ ها را تولید و روانه بازار نماید.

 

سنگ های گوناگونی توسط این مجموعه تولید می شوند ولی اصلی ترین تولید آن به سنگ تراورتن عباس آباد اختصاص دارد. آنچه که سبب می‌شود تا ایران مهر از رقبا ها متمایز گردد بهره‌مندی از جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا در کنار برخورداری از مهندسین متخصص و کارآمد می‌باشد که می‌توانند در نهایت محصولی را به دست مشتریان عزیز در سراسر کشور برساند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

انواع سنگ عباس آباد

 

همانطور که اشاره کردیم می‌توان به عنوان سنگ نما از سنگ عباس آباد استفاده کرد. سنگ تراورتن عباس آباد از انواع متفاوتی برخوردار است که شامل سنگ بی موج، سنگ موج دار، سنگ کرم صورتی، سنگ کرم، سنگ کلاسیک، سنگ تیره، سنگ خط مشکی، سنگ موج کبریتی، سنگ مرواریدی، سنگ سوپر صادراتی و... می باشد.

 

البته نمونه سنگ سفید تراورتن عباس آباد جزء پرطرفدارترین ها به شمار می رود که با توجه به نوع شفافیت شامل تراورتن مات و تراورتن براق است.

 

کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد

 

تراورتن علاوه بر اینکه یکی از متریال های اصلی و مصالح ساختمانی می باشد بلکه در دسته مصنوعات سنگی هم قرار می گیرد و برای شومینه سنگی، باربیکیو، گلدان سنگی و مجسمه سنگی هم کاربرد دارد.

 

در ساختمان سازی و ساخت و ساز برای کف سازی، محوطه سازی نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی هم می می توان از این نوع سنگ استفاده کرد.

 

قیمت سنگ عباس آباد

 

در آخر اگر به دنبال نمای ساختمانی هستید که در کنار لوکس بودن و زیبایی منحصر به فرد بلکه از مقاومت بالایی برخوردار باشد می توانید از سنگ عباس آباد استفاده کنید. این نمونه سنگ کیفیت و تنوع بسیار گسترده ای در رنگ و درجه دارد و به همین جهت دارای قیمت های متفاوتی می باشد و همان طور که اشاره کردیم جزء گزینه های رایج برای دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان است.

 

در خصوص قیمت سنگ عباس آباد این نکته را به خاطر بسپارید که هر چقدر رنگ سنگ سفید تر باشد و دارای موج های منظم تری باشد قطعاً قیمت آن بیشتر خواهد بود. در نمای مدرن معمولا از سنگ عباس آباد موج دار و در نمای کلاسیک یا سنگ نمای رومی از سنگ تراورتن بی موج استفاده می گردد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman