خرید موزاییک با بهترین کیفیت در خانه موزاییک

خرید موزاییک با بهترین کیفیت در خانه موزاییک
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۶ | ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

موزاییک یکی از مهم ترین و رایج ترین مصالح ساختمانی است که در بسیاری از مکان ها و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش اخبار ساختمان، موزاییک یکی از مهم ترین و رایج ترین مصالح ساختمانی است که در بسیاری از مکان ها و سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. که در آن می توان شاهد استفاده از انواع موزاییک در مکان هایی مانند روف گاردن، اماکن عمومی، پارکینگ ها، پارک ها و... بود. موزاییک پاسیو از دیرباز مورد توجه افراد زیادی برای پوشش کف پاسیو یا حیاط بوده است و امروزه می توانید بهترین، شیک ترین و باکیفیت انواع این محصولات را در خانه موزاییک به راحتی پیدا کنید. افرادی که می ‌خواهند قبل از فرا رسیدن فصل جدید و سال جدید، دکوراسیون و طراحی حیاط خود را تغییر دهند، نمی توانند چنین فرصت منحصر به فردی را از دست بدهند و با خرید مدل مناسب موزاییک حیاط، به زیبایی خانه خود بیافزایند. در ادامه این مطلب با خانه موزاییک همراه باشید تا انواع موزاییک باکیفیت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

خرید موزاییک

 

انواع موزاییک با بهترین قیمت و کیفیت

 

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین موزاییک با قیمت مناسب برای تزئین باغ و حیاط خود هستند. البته توصیه می کنیم قبل از خرید و ثبت سفارش مورد نظر انواع مختلفی از اطلاعات مورد نیاز در مورد این نوع سازه ها و مصالح ساختمانی را داشته باشید. هر نوع موزاییک حیاط دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی است و خریداران این محصولات می توانند با مطالعه و بررسی دقیق هر نوع موزاییک حیاط را با بهترین مواد در خانه موزاییک تهیه و خریداری کنند. در زیر انواع این موزاییک ها را به طور کامل برای شما بعد از معرفی توضیح خواهیم داد.

 

  • موزاییک حیاط از نوع پلیمری
  • موزاییک حیاط از نوع سیمانی
  • موزاییک حیاط گرانیتی شکل
  • موزاییک حیاط دارای شیار
  • موزاییک حیاط شسته
  • بررسی موزاییک حیاط پلیمری

 

موزاییک پلیمری یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین انواع موزاییک حیاط است. موزاییک پلیمری در خانه موزاییک از مواد اولیه مختلفی مانند الیاف PP، پلیمر، روان کننده بتن، رنگ معدنی و آب تهیه و ساخته می شود. موزاییک های پلیمری بسیار مقاوم در برابر سایش و کشش هستند و شما می ‌توانید به راحتی بهترین طرح ها و نقش های این موزاییک ها را برای خود تهیه و خریداری کنید. موزاییک پلیمری به دلیل مقاوم بودن آن و موادی که در ساخت این موزاییک حیاط استفاده می ‌شود باعث گرانتر شدن این موزاییک نسبت به مدل های دیگر می شود.

 

موزاییک حیاط واش

 

  • شناخت و بررسی موزاییک حیاط واش بتن

 

موزاییک حیاط واش یکی از بهترین نمونه های طراحی شده است که بسیاری از افراد علاقه ‌مند به استفاده از آن در روف گاردن هستند و این مدل به موزاییک شسته نیز معروف است. موزاییک حیاط شسته دارای سنگ دانه هایی روی سطح خود است که به صورت برجسته روی موزاییک قرار دارد که یک زیبایی خاصی به این نوع محصولات بخشیده است. یکی از ویژگی هام مهم موزاییک واش بتن این است که هنگام بارش برف و باران سطح این موزاییک به هیچ وجه لغزنده نخواهد شد. برای اینکه موزاییک حیاط واش بتن به این حالت برسد بعد از طی کردن مراحل پرس با بخار سیمان شسته می شوند.

 

موزاییک شیاردار

 

  • موزاییک شیار دار

 

از جمله بهترین و محبوب ترین انواع موزاییک حیاط، موزاییک های شیاردار هستند که سطح صافی ندارند و دارای شیارها ی مخصوص و مهمی هستند. شما عزیزان می توانید انواع موزاییک حیاط شیاردار را در طرح‌ها و رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی خانه موزاییک به راحتی با بهترین کیفیت و قیمت پیدا کنید. موزاییک شیاردار حیاط طرح های مختلفی دارد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی به این نوع موزاییک بخشیده اند. همچنین می‌توانید استفاده از سنگ‌دانه‌های مختلف را در این طرح موزاییک حیاط مشاهده کنید که جذابیت و مقاومت منحصر به فردی به این موزاییک می‌دهد.

 

موزاییک حیاط گرانیتی

 

  • بررسی کامل موزاییک حیاط گرانیتی

 

موزاییک حیاط گرانیتی یکی از منحصربه فردترین و محبوب ترین انواع موزاییک است که از دانه های درشت و ریز ماسه ساخته می شود. سطح موزاییک گرانیتی دارای رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و شیک است. رنگ ها قرمز، لیمویی، سفید و ... از پرفروش ترین و محبوبیت ترین موزاییک گرانیتی در خانه موزاییک بین کاربران است. لازم به ذکر است در طراحی این محصولات از رنگ های مختلف سیمان استفاده شده است.

 

موزاییک حیاط گرانیتی شباهت زیادی به سنگ گرانیت دارد و بسیاری از افراد این طرح موزاییک را با نام موزاییک گرانیتی می شناسند. اگر به دنبال بهترین نوع دکوراسیون برای باغ و حیاط ساختمان خود با بهترین کیفیت هستید، خرید این نوع موزاییک می تواند یکی از خاص ترین پیشنهادهای خانه موزاییک به شما عزیزان باشد.

 

  • موزاییک سیمانی

 

یکی از زیباترین و منحصربه فردترین انواع موزاییک حیاط و باغ مختص موزاییک سیمانی است. از موادی مانند آب، پودر سنگ و سیمان ساخته شده است و هیچ نوع سنگی را در ساخت این موزاییک پیدا نخواهید کرد. Top of Form

Bottom of Form

 

سطح موزاییک حیاط سیمانی در هنگام بارش باران و برف بسیار لغزنده می شود و اگر می خواهید از این محصولات در کف حیاط خود استفاده کنید باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از موزاییک حیاط سیمانی برای پارکینگ و فضاهای بسته مناسب است.

 

موزاییک حیاط ساده

 

  • موزاییک حیاط ساده

 

موزاییک های ساده حیاط از زمان های قدیم رایج بوده و مورد استفاده مردم بوده است. این موزاییک نیز در بین مردم و مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد. از دلایلی که محبوبیت این موزاییک شده است می توان به استحکام، بالابودن طول عمر و قیمت اقتصادی آن اشاره کرد. موزاییک مدل ساده در ابعاد 40در 40 ساخته می شوند. تنها چیزی که در موزاییک های ساده حیاط حل نشده است، لغزنده بودن این موزاییک است. به دلیل صاف بودن سطح این موزاییک، این مشکل در فصل سرما به وجود می آید. یک موزاییک ساده معمولاً یک رنگ است یا دارای لکه های سیاه یا تیره روی سطح آن وجود دارد.

 

هنگام خرید موزاییک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

  1. اولویت اول کیفیت موزاییک است

 

متأسفانه نمی توان کیفیت یک موزاییک را به طور دقیق از روی ظاهر آن قضاوت کرد. بنابراین برای تهیه موزاییک با کیفیت بهترین راه مراجعه به تولیدکنندگان قابل اعتماد در این صنعت است. در بسیاری از شهرهای ایران کارخانجات موزاییک وجود دارد، اما شهرهایی مانند اصفهان، تهران، مشهد و یزد تولیدکنندگان اصلی این نوع محصول در ایران هستند و موزاییک هایی که در این شهر ها طراحی و ساخته می شوند از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به موزاییک های ساخته شده در شهرهای دیگر است.

 

یک نظریه از قدیم در مورد کیفیت موزاییک وجود دارد و این بدان معنا است که هر چه موزاییک ضخیم تر باشد کیفیت و دوام آن بهتر است. اگر چه ضخامت موزاییک می تواند تاثیر اندکی روی کیفیت داشته باشد ولی دلیل اصلی یک موزاییک ساخته شده با کیفیت و مرغوب به ضخامت آن نیست. مقدار سیمان استفاده شده دلیل اصلی یک موزاییک حیاط ساخته شده با کیفیت است. اگر در ساخت و تهیه یک موزاییک از سیمان استاندارد استفاده شود آن موزاییک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

 

  1. قیمت موزاییک

 

هزینه مصالح ساختمانی یکی از عوامل اصلی برای معماران است و باعث کاهش قیمت تمام شده خانه می شود. تولید کنندگان و مصرف کنندگان به دنبال بهترین کیفیت با بهترین قیمت هستند. قیمت تمام شده موزاییک حیاط به عوامل زیر بستگی دارد.

 

  • نوع متریال به کار رفته در موزاییک

 

نوع ماده ای که برای تولید موزاییک استفاده می شود تاثیر بسزایی در ارزش نهایی آن دارد. به عنوان مثال، سنگ مرمر از سنگ های دیگر گران تر است. عامل دیگر ضخامت سنگ ها است. قطر سنگ های مورد استفاده در موزاییک بین 0.5 تا 8 میلی متر متغیر است و پس از برش صفحات، هر چه قطر سنگ ها بیشتر باشد، موزاییک تولید شده گران تر می شود.

 

  • دستگاه های تولید موزاییک

 

موزاییک های ساخته شده با دستگاه پرس خودکار قیمت بیشتری نسبت به موزاییک های ساخته شده با دستگاه پرس دستی دارند. عوامل زیادی در قیمت موزاییک تاثیرگذار هستند همانطور که در بالای این مقاله به آن اشاره کردیم موزاییک های قابل استفاده در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام با توجه به نوع خود و اندازه های تولید شده قیمت متفاوتی دارند. شرکت خانه موزاییک انواع موزاییک حیاط را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز تهیه و به فروش می رساند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman