کرکره هوشمند تهران

کرکره هوشمند تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۳ | ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

امروزه اصناف گوناگون، مراکز صنعتی و بسیاری از اماکن مسکونی درب‌های هوشمند را به نمونه‌های سنتی یا کرکره های قدیمی ترجیح می‌دهند.

به گزارش اخبار ساختمان، افزایش امنیت و سطح راحتی از نیازهای اساسی و روز افزون زندگی است و مسلما درب ورودی مناسب از نکات اصلی در تامین امنیت و راحتی در تردد به اماکن مختلف می‌باشد؛ به همین منظور است که امروزه اصناف گوناگون، مراکز صنعتی و بسیاری از اماکن مسکونی درب‌های هوشمند را به نمونه‌های سنتی یا کرکره های قدیمی ترجیح می‌دهند.
 

از آنجایی که نصب کرکره‌های هوشمند جهت باز و بسته شدن نیازی به روش فیزیکی و نیروی انسانی ندارد؛ لذا تردد را با سرعت عمل و راحتی خاصی هم را می‌سازند و علاوه‌بر راحتی در تردد بدون صرف انرژی و زمان، امنیت محیط نیز بسیار افزایش یافته و قابلیت باز و بسته شدن درب‌ها با ریموت هوشمند امکان هرگونه تردد غیرمجاز به محیط را مختل می‌سازد.
 

در گذشته اغلب کرکره‌های هوشمند تنها به صورت وارداتی موجود بودند و امروزه با رونق بازار مصرف‌کنندگان مراکز مختلفی از جمله طهرون در به عنوان مرکز تولیدکننده کرکره هوشمند تهران توانسته است که انواع کرکره برقی متناسب با درب‌های ورودی اماکن مختلف را با کیفیت عالی و قیمت مقرون‌به‌صرفه عرضه نماید.
 

مشخصات کرکره برقی هوشمند
 

پیش از شناخت مراکز معتبر کرکره هوشمند تهران و اقدام به خرید لازم است که در خصوص مشخصات نمونه‌های استاندارد و با کیفیت کرکره برقی اطلاعات لازم را کسب نمایید تا نمونه مناسب با محل مورد نظر، شرایط محیطی میزان تردد و... را خریداری نمایید.
 

جنس کرکرهکرکره‌ها را از متریال‌های مختلفی مانند: آلومینیوم، فولاد، گالوانیزه و پلی کربنات تهیه می‌کنند که نمونه‌های آلومینیومی مقاومت و ماندگاری عالی داشته؛ همچنین نمونه‌های فولادی بسیار سخت و ضد سرقت محسوب می‌شوند و نمونه‌های گالوانیزه و پلی کربنات نیز کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی دارند.

تیغه کرکرهتیغه‌های کرکره که تاثیر بخصوصی بر کیفیت و عملکرد درب‌های اتوماتیک دارند؛ از جنس آلومینیومی، غضروفی و یا شیشه‌ای هستند که هر یک ساختار و کاربرد خاصی داشته و برای کرکره اماکن متفاوتی به کار می‌روند.

موتور کرکره: از تجهیزات بسیار مهمی درب‌های برقی، موتور کرکره است؛ که به عنوان هسته اصلی آن شناخته شده و در انواع موتورهای ساید، تیوبلار و سانترال وجود داشته و بهترین مدل‌ها از نمونه ساید صنعتی هستند.
 

موارد فوق تنها نکات اصلی در خصوص مشخصات انواع کرکره برقی هستند؛ چرا که این درب‌های اتوماتیک با تجهیزات و قطعات مختلفی مانند: تیغه‌های پانچ شده، تیغه‌های تک جداره و دوجداره، تیغه‌های تخت یا قوس‌دار و... تولید و عرضه می‌شوند؛ که هر یک از این مشخصات ساختاری بر عملکرد و کاربرد کرکره برحسب محل مورد نظر تاثیرگذار خواهند بود.
 

بهترین مرکز کرکره هوشمند تهرانمرکز خرید کرکره هوشمند تهران
 


با توجه به اینکه کرکره‌ها را در مدل‌های مختلفی مانند: کرکره پارکینگ، فروشگاهی، مسکونی، صنعتی و... تولید و عرضه می‌کنند؛ لذا جامعه هدف این درب‌های اتوماتیک بسیار گسترده بوده و مخاطبانی از سراسر کشور به دنبال تهیه انواع کرکره با مزایای هرچه بهتر و بیشتر هستند.
 

*  طهرون در به عنوان یکی از برترین مراکز عرضه‌کننده انواع کرکره هوشمند تهران شناخته شده و درب‌های اتوماتیک این مرکز طول عمر و مقاومت عالی در برابر ضربه، فشار، آتش‌سوزی، رطوبت و سایر شرایط نامساعد محیطی را دارند.
*  این مرکز قابلیت سفارشی سازی درب‌های اتوماتیک را برای مخاطبان خود فراهم نمود و به این منظور شما می‌توانید که انواع کرکره برقی را مطابق با طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کرده و با درج تصاویر، اطلاعات و سایر مشخصات مربوط به محل مورد نظر، روش برندسازی و تبلیغات رایگان و پربازده‌ای را برای خود ایجاد کنید.
*  علاوه‌براین درب‌های هوشمند طهرون در با برخورداری از استانداردهای معتبر جهانی به شما این اطمینان خاطر را می‌دهند که درب‌های اتوماتیک نصب شده در محل، ایمنی بالا و استانداردهای کافی جهت تردد بدون خسارت جانی و مالی را خواهند داشت.
*  خدمات گسترده پس از فروش، خدمات نصب، تامین قطعات و یراق آلات مرتبط با درب‌های اتوماتیک در بهترین کیفیت بدون محدودیت زمانی و مکانی نیز دیگر مزایای خرید از بهترین مرکز کرکره هوشمند تهران است.


قیمت کرکره برقی هوشمند
 

با توجه به اینکه درب‌های هوشمند مصارف متعددی دارند؛ لذا مخاطبانی با بودجه‌های مختلف به دنبال خرید نمونه مناسب با کاربرد مد نظر خود هستند؛ به همین منظور شاهد بازه قیمتی متفاوت مطابق با نیاز مخاطبان خواهیم بود.
 

تنوع بالای متریال به کار رفته در تهیه انواع قطعات کرکره های برقی سبب می‌شود که قیمت تمام شده هر یک از این درب‌ها متفاوت باشد و به تبع تغییر در قیمت مواد اولیه، سبب نوسانات قیمت نهایی مدل.های مختلف خواهد شد.
 

نحوه خرید نیز فاکتور دیگری از عوامل اصلی و تاثیرگذار بر قیمت کرکره برقی هوشمند محسوب می‌شود؛ که طهرون در روش آنلاین و خرید مستقیم را برای مخاطبان فراهم نموده و شما می‌توان از سراسر کشور بدون مراجعه حضوری، اتلاف وقت و صرف انرژی سفارش خود را از طریق راه‌های ارتباطی و دریافت مشاوره توسط کارشناسان فروش ثبت نمایید.
 

توجه داشته باشید که علاوه ‌بر جنبه اقتصادی، انتخاب درب اتوماتیک باید از لحاظ کاربرد و محل مدنظر، میزان تردد، شرایط محیطی، ابعاد درب ورودی و... انجام شود تا بتوانید به صورت بلند مدت، با ایمنی و مقاومت بالا از قابلیت‌ درب‌های هوشمند بهره‌مند شوید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman