
مدیر بازاریابی پلی ران:
ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است

مدیر بازاریابی پلی ران عنوان کرد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" در مورد فرآیند خلق ارزش برای مشتریان اظهار داشت: صداقت مهم ترین نکته ای است که برای مشتری و سازمان ایجاد ارزش می کند، در دنیای امروز ممکن است به ظاهرسازی توجه شود و عمق آن فراموش شود؛ در حالی که فروش، شروع فرایند دوستی است، از اینرو صداقت، همدلی و تشخیص نیاز مشتری اهمیت دارد.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
برچسب ها:
شرکت پلی رانتازهترین اخبار ساختمان
10 ابزار دستی ضروری در پروژههای ساختمانی + چکلیست کامل
مدیریت بازسازی شهر پس از جنگ با شهرداری است
قفل هتلی؛ قفلی که فقط برای هتلها نیست!
مجری پروژه ویلاهای شیشهای شمال کیست؟
جدیدترین متریال نمای خارجی ساختمان در سال ۱۴۰۴
بررسی چالش های صنعت آسانسور در اصفهان
شفاف سازی درباره املاک آسیب دیده ضروری است
رکود بازار مسکن در تهران همچنان پابرجاست
ثبت قراردادهای اجاره قانون الزامی است
شوک به بازار مسکن پایتخت با خروج اتباع از کشور
چطور دربهای اتوماتیک، نظم و امنیت پروژههای ساختمانی را متحول میکنند؟
مجازات به کارگیری اتباع غیرمجاز مشخص شد
پرداخت کمک هزینه مسکن به مستاجران جنگ زده از فردا
هزینه اجاره نشینی در منطقه 6 تهران چقدر است؟
افت 45 هزار تومانی نرخ سیمان در برخی کارخانه ها
پربازدیدترین اخبار
قفل هتلی؛ قفلی که فقط برای هتلها نیست!
مدیریت بازسازی شهر پس از جنگ با شهرداری است
10 ابزار دستی ضروری در پروژههای ساختمانی + چکلیست کامل
چطور دربهای اتوماتیک، نظم و امنیت پروژههای ساختمانی را متحول میکنند؟
شوک به بازار مسکن پایتخت با خروج اتباع از کشور
ثبت قراردادهای اجاره قانون الزامی است
رکود بازار مسکن در تهران همچنان پابرجاست
پنج اشتباه رایج در چیدمان مبل و میز و راه حل های آن
شفاف سازی درباره املاک آسیب دیده ضروری است
بررسی چالش های صنعت آسانسور در اصفهان
جدیدترین متریال نمای خارجی ساختمان در سال ۱۴۰۴
مجری پروژه ویلاهای شیشهای شمال کیست؟
سکوت آماری 10 ماهه در بازار مسکن پایتخت!
علت ریزش قیمت ملک در بازار مسکن تهران چیست؟
بررسی عوامل موثر در ثبات نسبی بازار مسکن