
مدیر بازاریابی پلی ران:
ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است

مدیر بازاریابی پلی ران عنوان کرد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" در مورد فرآیند خلق ارزش برای مشتریان اظهار داشت: صداقت مهم ترین نکته ای است که برای مشتری و سازمان ایجاد ارزش می کند، در دنیای امروز ممکن است به ظاهرسازی توجه شود و عمق آن فراموش شود؛ در حالی که فروش، شروع فرایند دوستی است، از اینرو صداقت، همدلی و تشخیص نیاز مشتری اهمیت دارد.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
برچسب ها:
شرکت پلی رانتازهترین اخبار ساختمان
بازار داغ اجاره واحدهای زیر 20 متر در پایتخت!
25 هزار مسکن استیجاری ساخته خواهد شد
وام ودیعه مسکن برای همه؛ از 55 تا 400 میلیون تومان
تأکید بر نقش نظارت های فنی آزمایشگاه خاک در توسعه پایدار سواحل مکران
رشته برق ساختمان؛ آشنایی با رشته برق برقکاری کاردانش و فنی حرفه ای
لزوم اجرای ساخت مسکن اقتصادی در کشور
تصویب نهایی ویرایش پنجم مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
وام های ودیعه مسکن تاثیری بر بازار ندارند
آغاز عملیات اجرایی پروژه 1026 واحدی در محله اسلام آباد
مسکن کوچک متراژ، ابزاری موثر برای حل مشکل مسکن جوانان است
نظام ارائه خدمات هوشمند سازمان ملی مسکن متحول شده است
تسریع در تحویل میلگردهای پروژه های مسکن ملی در مناطق سردسیر
تاثیر تگرگ بر بدنه و شیشه خودرو؛ نقش سایبانها در کاهش هزینههای تعمیر
چگونه مهندسان ناظر میتوانند ایمنی پروژههای ساختمانی را تضمین کنند؟
رفع تصرف 1600 مترمربع اراضی ملی شهرستان مشهد
پربازدیدترین اخبار
رشته برق ساختمان؛ آشنایی با رشته برق برقکاری کاردانش و فنی حرفه ای
تأکید بر نقش نظارت های فنی آزمایشگاه خاک در توسعه پایدار سواحل مکران
وام ودیعه مسکن برای همه؛ از 55 تا 400 میلیون تومان
25 هزار مسکن استیجاری ساخته خواهد شد
بازار داغ اجاره واحدهای زیر 20 متر در پایتخت!
شورای شهر تهران اختیارات کمیسیون ماده 5 را محدود کرد
چگونه مهندسان ناظر میتوانند ایمنی پروژههای ساختمانی را تضمین کنند؟
تاثیر تگرگ بر بدنه و شیشه خودرو؛ نقش سایبانها در کاهش هزینههای تعمیر
سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن افرایش یافت
تسریع در تحویل میلگردهای پروژه های مسکن ملی در مناطق سردسیر
نظام ارائه خدمات هوشمند سازمان ملی مسکن متحول شده است
آغاز عملیات اجرایی پروژه 1026 واحدی در محله اسلام آباد
وام های ودیعه مسکن تاثیری بر بازار ندارند
تصویب نهایی ویرایش پنجم مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
مسکن کوچک متراژ، ابزاری موثر برای حل مشکل مسکن جوانان است