مدیر بازاریابی پلی ران:
ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است
مدیر بازاریابی پلی ران عنوان کرد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" در مورد فرآیند خلق ارزش برای مشتریان اظهار داشت: صداقت مهم ترین نکته ای است که برای مشتری و سازمان ایجاد ارزش می کند، در دنیای امروز ممکن است به ظاهرسازی توجه شود و عمق آن فراموش شود؛ در حالی که فروش، شروع فرایند دوستی است، از اینرو صداقت، همدلی و تشخیص نیاز مشتری اهمیت دارد.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
برچسب ها:
شرکت پلی رانتازهترین اخبار ساختمان
علل افزایش نقش مسکن در سبد هزینه خانوار چیست؟
جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در دی ماه
زمان صدور پروانه ساختمان باید کاهش پیدا کند
بلاتکلیفی پروژه سهند کاشانه آراز در پردیس
رشد قیمت مسکن در جنوب تهران بیشتر است
علت فاجعه ریزش ساختمان در اهواز چه بود؟
اهمیت خدمات روبنایی و زیربنایی در طرح مسکن ملی
خانه دار شدن در ایران یک رویاست
جدیدترین مدلهای کابینت 2025: راهنمای جامع انتخاب کابینت برای خانه شما
مشکلات مسکن در کوتاه مدت حل شدنی نیست
تغییرات بازار اجاره مسکن به نفع اجاره نشینان
مباحث 23 گانه مقررات ملی ساختمان (ضوابط ساخت و ساز)
اکسید منیزیم؛ نسل جدید پانلها در ساختمانسازی
همه چیز درباره ژل میکروسیلیس، کاربرد، مزایا و انواع آن
فوم xps از کجا بخرم ؟
پربازدیدترین اخبار
علت فاجعه ریزش ساختمان در اهواز چه بود؟
رشد قیمت مسکن در جنوب تهران بیشتر است
بلاتکلیفی پروژه سهند کاشانه آراز در پردیس
زمان صدور پروانه ساختمان باید کاهش پیدا کند
زمین رایگاه دولتی به کدام خانواده ها تعلق می گیرد؟
جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در دی ماه
علل افزایش نقش مسکن در سبد هزینه خانوار چیست؟
تغییرات بازار اجاره مسکن به نفع اجاره نشینان
مشکلات مسکن در کوتاه مدت حل شدنی نیست
جدیدترین مدلهای کابینت 2025: راهنمای جامع انتخاب کابینت برای خانه شما
خانه دار شدن در ایران یک رویاست
بى برقى موجب كاهش 30 درصدى تولید شده است
اهمیت خدمات روبنایی و زیربنایی در طرح مسکن ملی
دوپینگ ناکام بودجه اداره شهر تهران با املاک شهر
علت جاماندگی ساخت مسکن دولتی از تقاضا چیست؟