مدیر بازاریابی پلی ران:
ارزش آفرینی برای مشتریان سرلوحه اقدامات پلی ران است
مدیر بازاریابی پلی ران عنوان کرد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی ران در پنل "بنای برتر؛ بازاریابی و فروش" در مورد فرآیند خلق ارزش برای مشتریان اظهار داشت: صداقت مهم ترین نکته ای است که برای مشتری و سازمان ایجاد ارزش می کند، در دنیای امروز ممکن است به ظاهرسازی توجه شود و عمق آن فراموش شود؛ در حالی که فروش، شروع فرایند دوستی است، از اینرو صداقت، همدلی و تشخیص نیاز مشتری اهمیت دارد.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
وی با اشاره به مدل مدیریتی برای خلق ارزش برای مشتریان ادامه داد: در مدل مدیریتی، سازمان باید بر اساس ارزش آفرینی برای مشتری اقدام کند.
مدیر بازاریابی پلی ران در مورد ارزیابی نمایندگان فروش عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که بر اساس مدل های نوین مدیریتی پیش رفتیم ارزیابی نمایندگان فروش است که توسط تیم ارزیابی بر اساس مدل بهبود ساختاری نماینده ها انجام می شود که در جهت ارزش آفرینی برای مشتری این ارزیابی ها صورت می گیرد.
حفیظی سپس با اشاره به تاثیر مثبت این مدل بر بهبود ساختار فروش پلی ران گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده، نقاط ضعف احصا می شود تا راهکارهای موثر برای رفع مشکلات موجود پیگیری شود.
وی در مورد وضعیت دپوی محصولات و مواد اولیه و روند قیمت گذاری جهت کاهش تنش قیمتی خاطرنشان کرد: در مهندسی قیمت گذاری، قیمت مواد اولیه و غیره دیده می شود تا به قیمت پایه برسیم و حداقل سود در نظر گرفته می شود تا سیستم حرکت کند؛ از سوی دیگر واحد مهندسی و بازاریابی اطلاعات بازار، قیمت رقبا و آینده نگری را در اختیار واحد فروش می گذارد تا برنامه مشخص و با هماهنگی مدیریت، قیمت ها اعلام شود.
برچسب ها:
شرکت پلی رانتازهترین اخبار ساختمان
نگهداری اصولی میلگرد در انبار؛ الزامات محیطی
بانک های متخلف باید جریمه مالیاتی شوند
تسهیل در ثبت معاملات از طریق سامانه خودنویس
نرخ های عجیب برای اجاره یک اتاق در تهران!
تأمین زمین برای ساخت 80 هزار واحد مسکونی
بررسی وضعیت طرح مسکن ملی در شهر جدید گلبهار
اولویت دولت برای تامین زمین در مناطق محروم
قیمت آپارتمان در فرمانیه چقدر است؟
قیمت آپارتمان های ریزمتراژ در تهران چقدر است؟
افتتاح 2048 واحد شهری مسکن ملی تا دهه فجر
ارائه هرگونه خدمات بیمه ای مشروط شد
فرصت نوسازی مسکن با وام ارزان قیمت
قیمت مبدل حرارتی روغن | بررسی انواع اواپراتور پوسته و لوله چیلر و مبدل اسپیرال
متقاضیان مسکن ملی در تامین آورده ناتوان هستند
سمینار آموزشی پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان
پربازدیدترین اخبار
نگهداری اصولی میلگرد در انبار؛ الزامات محیطی
قیمت آپارتمان در فرمانیه چقدر است؟
اولویت دولت برای تامین زمین در مناطق محروم
ابزار جدید تامین مالی می تواند بازار مسکن را رونق ببخشد؟
بررسی وضعیت طرح مسکن ملی در شهر جدید گلبهار
تأمین زمین برای ساخت 80 هزار واحد مسکونی
نرخ های عجیب برای اجاره یک اتاق در تهران!
تسهیل در ثبت معاملات از طریق سامانه خودنویس
بانک های متخلف باید جریمه مالیاتی شوند
ارائه هرگونه خدمات بیمه ای مشروط شد
فرصت نوسازی مسکن با وام ارزان قیمت
افتتاح 2048 واحد شهری مسکن ملی تا دهه فجر
قیمت آپارتمان های ریزمتراژ در تهران چقدر است؟
علت تغییر در محاسبه حق کمیسیون املاک چیست؟
نوسازی بیش از سه میلیون مسکن روستایی در کشور

