استقبال گسترده در روز برفی تهران
رویداد یونیتی در کانون توجه مدیران بازاریابی و ارتباطات
بزرگترین رویداد بازاریابی و ارتباطات ایران (unity) پنج شنبه گذشته با هدف گسترش ارتباطات و شبکه سازی میان فعالان حوزه های بازاریابی و ارتباطات، منابع انسانی، فروش، فناوری اطلاعات و مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی و استارت آپ ها در حالی برگزار شد که تهران یک روز برفی زمستانی را پشت سر گذراند.
به گزارش خبرنگار ما، میلاد صفایی مجری برگزاری ایونت یونیتی در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برپایی این رویداد طراحی و اجرای دیدارهای صمیمانه و هم افزایی انرژی های مثبت در مسیر ایده پردازی های نوین است افزود: marcom عنوان اولین زیر شاخه از مجموعه رویدادهای یونیتی ایونت است که در حقیقت یک دورهمی با حضور متخصصان و کارشناسان عرصه بازاریابی و ارتباطات ایران است و در آینده با اتفاقات ویژه تری همراه خواهد بود.
وی با اشاره استقبال چشمگیر از اولین دوره این رویداد افزود: دنیای امروز در عرصه ارتباطات و بازاریابی دنیای شبکه سازی و به اشتراک گذاشتن توانمندی های و ایده های خلاقانه است که در ایونت یونیتی نیز مسیر به گونه ای طراحی و دنبال شد که بیشتری بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.
صفایی با اشاره به طرح دیدگاههای نوآورانه متعدد در حاشیه این رویداد افزود: هدف اصلی ما بر روی ایجاد بستری مناسب در جهت افزایش تعامل میان فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات بود تا به واسطه برقراری این ارتباط میان بنگاه های اقتصادی و به طور کلی اکوسیستم ارتباطات و بازاریابی ایران بتوانیم رویکردهای نوین جهانی در این عرصه را در داخل کشور دنبال کنیم.
مجری برگزرای ایونت یونیتی با تاکید بر اهمیت توجه به تحولات روز دنیا در این حوزه افزود: به طور حتم با استمرار برگزاری این رویداد می تواند علاوه بر ایجاد یک جامعه متخصص تشکل از فعالان این حوزه، بسیاری از موضوعات هم در زمینه بازاریابی و ارتباطات را به اشتراک گذاشت و ایده های جدید را با هم افزایی نیروها دنبال کرد.
وی با بیان اینکه سال آینده شاهد اتفاقات مهمتری در رویدادهای بعدی خواهیم بود، گفت: ویژگی مثبت رویداد یونیتی انتقال تجراب ارزشمند در این حوزه بین چهره های شاخص و پیشکسوت و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه ارتباطات و بازاریابی است که در اصل پایه اصلی شبکه سازی و هدفمندسازی ایده ها است.
صفایی با تاکید بر اینکه رویداد یونیتی در حوزههای دیگر همچون فروش، منابع انسانی، بازی و دیگر موارد نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: این حجم استقبال از نخستین دوره رویداد یونیتی(unity) در یک روز برفی شگفت انگیز و غیر منتظره بود و تلاش کردیم تا با همکاری مدیریت و کارکنان هتل اسپیناس پالاس یک روز به یاد ماندنی و اثربخش را برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.
مجری برگزاری ایونت یونیتی با بیان اینکه تلاش های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز خواهد شد، افزود: تمام شرکت کنندگان و علاقه مندان این حوزه می توانند از مسیر شبکه های اجتماعی رویداد یونیتی، دیدگاهها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.
وی با اشاره استقبال چشمگیر از اولین دوره این رویداد افزود: دنیای امروز در عرصه ارتباطات و بازاریابی دنیای شبکه سازی و به اشتراک گذاشتن توانمندی های و ایده های خلاقانه است که در ایونت یونیتی نیز مسیر به گونه ای طراحی و دنبال شد که بیشتری بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.
صفایی با اشاره به طرح دیدگاههای نوآورانه متعدد در حاشیه این رویداد افزود: هدف اصلی ما بر روی ایجاد بستری مناسب در جهت افزایش تعامل میان فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات بود تا به واسطه برقراری این ارتباط میان بنگاه های اقتصادی و به طور کلی اکوسیستم ارتباطات و بازاریابی ایران بتوانیم رویکردهای نوین جهانی در این عرصه را در داخل کشور دنبال کنیم.
مجری برگزرای ایونت یونیتی با تاکید بر اهمیت توجه به تحولات روز دنیا در این حوزه افزود: به طور حتم با استمرار برگزاری این رویداد می تواند علاوه بر ایجاد یک جامعه متخصص تشکل از فعالان این حوزه، بسیاری از موضوعات هم در زمینه بازاریابی و ارتباطات را به اشتراک گذاشت و ایده های جدید را با هم افزایی نیروها دنبال کرد.
وی با بیان اینکه سال آینده شاهد اتفاقات مهمتری در رویدادهای بعدی خواهیم بود، گفت: ویژگی مثبت رویداد یونیتی انتقال تجراب ارزشمند در این حوزه بین چهره های شاخص و پیشکسوت و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه ارتباطات و بازاریابی است که در اصل پایه اصلی شبکه سازی و هدفمندسازی ایده ها است.
صفایی با تاکید بر اینکه رویداد یونیتی در حوزههای دیگر همچون فروش، منابع انسانی، بازی و دیگر موارد نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: این حجم استقبال از نخستین دوره رویداد یونیتی(unity) در یک روز برفی شگفت انگیز و غیر منتظره بود و تلاش کردیم تا با همکاری مدیریت و کارکنان هتل اسپیناس پالاس یک روز به یاد ماندنی و اثربخش را برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.
مجری برگزاری ایونت یونیتی با بیان اینکه تلاش های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز خواهد شد، افزود: تمام شرکت کنندگان و علاقه مندان این حوزه می توانند از مسیر شبکه های اجتماعی رویداد یونیتی، دیدگاهها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.
برچسب ها:
بازاریابی و ارتباطاتتازهترین اخبار ساختمان
راهنمای خرید انواع الیاف بتن و هزینه اجرای بتن الیافی در ایران
علل افزایش نقش مسکن در سبد هزینه خانوار چیست؟
جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در دی ماه
زمان صدور پروانه ساختمان باید کاهش پیدا کند
بلاتکلیفی پروژه سهند کاشانه آراز در پردیس
رشد قیمت مسکن در جنوب تهران بیشتر است
علت فاجعه ریزش ساختمان در اهواز چه بود؟
اهمیت خدمات روبنایی و زیربنایی در طرح مسکن ملی
خانه دار شدن در ایران یک رویاست
جدیدترین مدلهای کابینت 2025: راهنمای جامع انتخاب کابینت برای خانه شما
مشکلات مسکن در کوتاه مدت حل شدنی نیست
تغییرات بازار اجاره مسکن به نفع اجاره نشینان
مباحث 23 گانه مقررات ملی ساختمان (ضوابط ساخت و ساز)
اکسید منیزیم؛ نسل جدید پانلها در ساختمانسازی
همه چیز درباره ژل میکروسیلیس، کاربرد، مزایا و انواع آن
پربازدیدترین اخبار
راهنمای خرید انواع الیاف بتن و هزینه اجرای بتن الیافی در ایران
علت فاجعه ریزش ساختمان در اهواز چه بود؟
رشد قیمت مسکن در جنوب تهران بیشتر است
بلاتکلیفی پروژه سهند کاشانه آراز در پردیس
زمان صدور پروانه ساختمان باید کاهش پیدا کند
زمین رایگاه دولتی به کدام خانواده ها تعلق می گیرد؟
جزئیات فروش املاک مازاد بانک مسکن در دی ماه
علل افزایش نقش مسکن در سبد هزینه خانوار چیست؟
تغییرات بازار اجاره مسکن به نفع اجاره نشینان
مشکلات مسکن در کوتاه مدت حل شدنی نیست
جدیدترین مدلهای کابینت 2025: راهنمای جامع انتخاب کابینت برای خانه شما
خانه دار شدن در ایران یک رویاست
بى برقى موجب كاهش 30 درصدى تولید شده است
اهمیت خدمات روبنایی و زیربنایی در طرح مسکن ملی
دوپینگ ناکام بودجه اداره شهر تهران با املاک شهر