
استقبال گسترده در روز برفی تهران
رویداد یونیتی در کانون توجه مدیران بازاریابی و ارتباطات

بزرگترین رویداد بازاریابی و ارتباطات ایران (unity) پنج شنبه گذشته با هدف گسترش ارتباطات و شبکه سازی میان فعالان حوزه های بازاریابی و ارتباطات، منابع انسانی، فروش، فناوری اطلاعات و مدیران ارشد بنگاه های اقتصادی و استارت آپ ها در حالی برگزار شد که تهران یک روز برفی زمستانی را پشت سر گذراند.
به گزارش خبرنگار ما، میلاد صفایی مجری برگزاری ایونت یونیتی در حاشیه برپایی این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برپایی این رویداد طراحی و اجرای دیدارهای صمیمانه و هم افزایی انرژی های مثبت در مسیر ایده پردازی های نوین است افزود: marcom عنوان اولین زیر شاخه از مجموعه رویدادهای یونیتی ایونت است که در حقیقت یک دورهمی با حضور متخصصان و کارشناسان عرصه بازاریابی و ارتباطات ایران است و در آینده با اتفاقات ویژه تری همراه خواهد بود.
وی با اشاره استقبال چشمگیر از اولین دوره این رویداد افزود: دنیای امروز در عرصه ارتباطات و بازاریابی دنیای شبکه سازی و به اشتراک گذاشتن توانمندی های و ایده های خلاقانه است که در ایونت یونیتی نیز مسیر به گونه ای طراحی و دنبال شد که بیشتری بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.
صفایی با اشاره به طرح دیدگاههای نوآورانه متعدد در حاشیه این رویداد افزود: هدف اصلی ما بر روی ایجاد بستری مناسب در جهت افزایش تعامل میان فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات بود تا به واسطه برقراری این ارتباط میان بنگاه های اقتصادی و به طور کلی اکوسیستم ارتباطات و بازاریابی ایران بتوانیم رویکردهای نوین جهانی در این عرصه را در داخل کشور دنبال کنیم.
مجری برگزرای ایونت یونیتی با تاکید بر اهمیت توجه به تحولات روز دنیا در این حوزه افزود: به طور حتم با استمرار برگزاری این رویداد می تواند علاوه بر ایجاد یک جامعه متخصص تشکل از فعالان این حوزه، بسیاری از موضوعات هم در زمینه بازاریابی و ارتباطات را به اشتراک گذاشت و ایده های جدید را با هم افزایی نیروها دنبال کرد.
وی با بیان اینکه سال آینده شاهد اتفاقات مهمتری در رویدادهای بعدی خواهیم بود، گفت: ویژگی مثبت رویداد یونیتی انتقال تجراب ارزشمند در این حوزه بین چهره های شاخص و پیشکسوت و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه ارتباطات و بازاریابی است که در اصل پایه اصلی شبکه سازی و هدفمندسازی ایده ها است.
صفایی با تاکید بر اینکه رویداد یونیتی در حوزههای دیگر همچون فروش، منابع انسانی، بازی و دیگر موارد نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: این حجم استقبال از نخستین دوره رویداد یونیتی(unity) در یک روز برفی شگفت انگیز و غیر منتظره بود و تلاش کردیم تا با همکاری مدیریت و کارکنان هتل اسپیناس پالاس یک روز به یاد ماندنی و اثربخش را برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.
مجری برگزاری ایونت یونیتی با بیان اینکه تلاش های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز خواهد شد، افزود: تمام شرکت کنندگان و علاقه مندان این حوزه می توانند از مسیر شبکه های اجتماعی رویداد یونیتی، دیدگاهها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.
وی با اشاره استقبال چشمگیر از اولین دوره این رویداد افزود: دنیای امروز در عرصه ارتباطات و بازاریابی دنیای شبکه سازی و به اشتراک گذاشتن توانمندی های و ایده های خلاقانه است که در ایونت یونیتی نیز مسیر به گونه ای طراحی و دنبال شد که بیشتری بازدهی را برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.
صفایی با اشاره به طرح دیدگاههای نوآورانه متعدد در حاشیه این رویداد افزود: هدف اصلی ما بر روی ایجاد بستری مناسب در جهت افزایش تعامل میان فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات بود تا به واسطه برقراری این ارتباط میان بنگاه های اقتصادی و به طور کلی اکوسیستم ارتباطات و بازاریابی ایران بتوانیم رویکردهای نوین جهانی در این عرصه را در داخل کشور دنبال کنیم.
مجری برگزرای ایونت یونیتی با تاکید بر اهمیت توجه به تحولات روز دنیا در این حوزه افزود: به طور حتم با استمرار برگزاری این رویداد می تواند علاوه بر ایجاد یک جامعه متخصص تشکل از فعالان این حوزه، بسیاری از موضوعات هم در زمینه بازاریابی و ارتباطات را به اشتراک گذاشت و ایده های جدید را با هم افزایی نیروها دنبال کرد.
وی با بیان اینکه سال آینده شاهد اتفاقات مهمتری در رویدادهای بعدی خواهیم بود، گفت: ویژگی مثبت رویداد یونیتی انتقال تجراب ارزشمند در این حوزه بین چهره های شاخص و پیشکسوت و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه ارتباطات و بازاریابی است که در اصل پایه اصلی شبکه سازی و هدفمندسازی ایده ها است.
صفایی با تاکید بر اینکه رویداد یونیتی در حوزههای دیگر همچون فروش، منابع انسانی، بازی و دیگر موارد نیز به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: این حجم استقبال از نخستین دوره رویداد یونیتی(unity) در یک روز برفی شگفت انگیز و غیر منتظره بود و تلاش کردیم تا با همکاری مدیریت و کارکنان هتل اسپیناس پالاس یک روز به یاد ماندنی و اثربخش را برای شرکت کنندگان رقم بزنیم.
مجری برگزاری ایونت یونیتی با بیان اینکه تلاش های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز خواهد شد، افزود: تمام شرکت کنندگان و علاقه مندان این حوزه می توانند از مسیر شبکه های اجتماعی رویداد یونیتی، دیدگاهها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارند.
برچسب ها:
بازاریابی و ارتباطاتتازهترین اخبار ساختمان
ارزیابی 9 سیاست کلی نظام در حوزه مسکن
ورود قیمت های سلیقه ای در بازار خرید و اجاره مسکن
آسیب دیدگان جنگ 12 روزه چقدر وام ودیعه می گیرند؟
ارتقای جایگاه استان گلستان در شاخص های حوزه مسکن
ابهام در اهداف و برنامه های صندوق ملی مسکن
رفع تعرض به 59 هکتار اراضی دولتی در مردادماه
تامین 8000 قطعه زمین برای متقاضیان جوانی جمعیت
پاسخ انبوه سازان به اظهارات رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران
همه چیز درباره مبلمان اداری و تاثیر آن بر بهرهوری کارکنان
مجمع عمومی عادی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی برگزار شد
اجاره بها در کدام مناطق کاهش یافت؟
سقف تسهیلات بانکی مسکن افزایش یافت
لزوم اجرای تأسیسات زیربنایی پروژه های مسکونی
رکود بازار معاملات مسکن سنگین تر شده است
تامین وام جدید برای تحویل واحدهای مسکن مهرگان
پربازدیدترین اخبار
آسیب دیدگان جنگ 12 روزه چقدر وام ودیعه می گیرند؟
میانگین قیمت مسکن در تهران چقدر است؟
ورود قیمت های سلیقه ای در بازار خرید و اجاره مسکن
ارزیابی 9 سیاست کلی نظام در حوزه مسکن
همه چیز درباره مبلمان اداری و تاثیر آن بر بهرهوری کارکنان
پاسخ انبوه سازان به اظهارات رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران
تامین 8000 قطعه زمین برای متقاضیان جوانی جمعیت
نسخه کره جنوبی برای صنعت اجاره داری حرفه ای در ایران
رفع تعرض به 59 هکتار اراضی دولتی در مردادماه
ابهام در اهداف و برنامه های صندوق ملی مسکن
ارتقای جایگاه استان گلستان در شاخص های حوزه مسکن
از مهندسان متخلف پروژه ها را پس خواهیم گرفت
افتتاح 2 هزار و 600 واحد مسکونی در استان سمنان
سرنوشت مسکن مهر در انتظار مسکن ملی است
صدور پروانه های ساختمانی از مرز 500 هزار واحد عبور کرد