با حضور رئیس جمهور‌ انجام شد؛

واگذاری بیش از هفت هزار مسکن و زمین در قم

واگذاری بیش از هفت هزار مسکن و زمین در قم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۳ | ۱۴۰۳/۰۲/۲۰

‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش اخبار ساختمان، ‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه هزار و 748 واحد مسکن و سه هزار و 508 قطعه زمین است. 560 واحد مسکونی انبوه ساز، 200 واحد مسکن روستایی، یک هزار و 488 واحد خود مالک و یک هزار و 500 واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه هزار و 508 قطعه زمین شامل 118 قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک هزار و 250 قطعه واگذاری انفرادی، 600 قطعه ایثارگران و 540 قطعه نیروهای مسلح است.

رئیس جمهور در این سفر از سایت 560 هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و علاوه بر افتتاح 17 کیلومتر از بزرگراه قم- کهک، عملیات اجرایی پروژه های راهداری این استان به ارزش 2 هزار و 400 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی 19 کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش 420 میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

تسنیم


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman