مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

آزمایشگاه فنی خاک آمادگی ارائه بیش از 670 نوع آزمایش فنی و مهندسی را دارد

آزمایشگاه فنی خاک آمادگی ارائه بیش از 670 نوع آزمایش فنی و مهندسی را دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۷ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۷

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت آماده حضوری جهادی در پروژه های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی ارائه بیش از ۶۷۰ نوع آزمایش فنی و مهندسی در راستای پایش و ارتقای کیفیت در کمتر از دو ساعت را دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، بیت‌الله عبداللهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جریان آخرین دستاوردها، فناوری ها و خدمات قابل ارائه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفت.

در این دیدار مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشریح تاریخچه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نقش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه ارتقای کیفیت، افزایش طول عمر مفید و همچنین کاهش هزینه ها در پروژه های عمرانی گفت.

کیانپور اضافه کرد: با توجه به اینکه کشور در حال توسعه است، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تجهیز خود به تجهیزات منحصربفرد، نوین و فناورانه آماده حضوری جهادی در پروژه های عمرانی در سراسر کشور است و آمادگی ارائه بیش از ۶۷۰ نوع آزمایش فنی و مهندسی در راستای پایش و ارتقای کیفیت در کمتر از دو ساعت در سراسر کشور را به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران دارد.

وی همچنین ادامه داد: در تلاش هستیم شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نقش حاکمیت خود را در پروژه های عمرانی ارائه دهد و اینگونه نقش آفرینی تاثیرگذاری در ارتقای کیفیت در پروژه های عمرانی داشته باشد.

عبداللهی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قطعا مجلس می تواند با تصویب قوانین جدید راه را برای تقویت حضور آزمایشگاه های معتبر در سراسر کشور باز و جلوی فعالیت آزمایشگاه های صوری را بگیرد و اینگونه به ارتقاء فرهنگ کنترل کیفیت به کشور کمک کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به پشتوانه هفت دهه فعالیت در پروژه های عمرانی کشور، امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات تخصصی و مهندسی در زمینه ساخت پروژه های با کیفیت در کشور و مجلس شورای اسلامی نیز حامی ساخت و ساز با کیفیت در کشور است.

وی اضافه کرد: قطعا با حاکمیتی شدن شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نظارت و بازرسی از پروژ ‎های عمرانی و آزمایشگاه های مهندسی در سراسر کشور بیشتر شده و به اجرای قانون کنترل کیفیت کمک خواهد کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman