قفل در را بدون تعویض، هوشمند کنید

قفل در را بدون تعویض، هوشمند کنید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۰ | ۱۴۰۱/۱۰/۱۵

یک قفل هوشمند که در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ معرفی شده، کنترل گر صوتی و حسگر اثرانگشت را به قفل های معمول موجود اضافه می کند.

به گزارش اخبار ساختمان، به نظر می رسد شرکت «Lockly» با آخرین محصول خود با نام «Flex Touch Pro» به فکر اجاره نشین ها بوده است. برخلاف بسیاری از قفل های هوشمند سنتی، این قفل نیازی به نصب یک قفل جدید ندارد و کنترل کننده های صوتی و یک حسگر اثرانگشت را به قفل موجود بر درب ورودی خانه شما اضافه می کند.

قفل هوشمند «Flex Touch Pro» در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۳ معرفی شد و قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه شود. طراحی مقاوم و ویژگی های بیومتریک چشمگیر آن می تواند آن را به گزینه ای جذاب هم برای اجاره نشین ها و هم برای مالکان خانه تبدیل کند.

این محصول دارای سه قاب منحصر به فرد است که تقریباً برای اکثر قفل ها مناسب باشد و از وای فای برای دسترسی از راه دور پشتیبانی می کند و به کاربر این امکان را می دهد که بدون توجه به جایی که هست وضعیت درب خانه خود را بررسی کند.

در حالی که کنترل گر صدا و حسگر اثر انگشت ویژگی های جذاب مهمی هستند اما باید خاطرنشان کرد که «Flex Touch Pro» را می توان با دستیارهای صوتی گوگل (Google)، الکسا (Amazon Alexa) یا اپلیکیشن Lockly نیز کنترل کرد. باتری این دستگاه تا ۹ ماه دوام دارد.

Lockly همچنین قفل «Access Touch Pro» را معرفی کرده است که بسیاری از ویژگی های آن مشابه «Flex Touch Pro» است، اما جایگزین کاملی برای قفل های معمولی موجود است.

این قفل نیز در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، اما قیمت آن کمی بیشتر و ۲۵۰ دلار است. درست مانند Flex، کنترل گرهای صوتی و حسگر اثرانگشت در آن قرار دارد و فناوری آن به کاربر این امکان را می دهد که به جای نیاز به نصب مجدد کل قفل به سادگی کلید خود را تعویض کند.

ایسنا


برچسب ها:

قفل هوشمند 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman