آغاز عملیات اجرایی آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس

آغاز عملیات اجرایی آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۴ | ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

همزمان با ایام الله دهه فجر و در چهارمین روز با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان فردوس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس آغاز شد.

به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۷ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر فردوس شامل ۴۲۶ قطعه و با ارزش زمین واگذار شده به میزان هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بیان کرد: در شهر فردوس پنج هزار ثبت نام کردند که ۲۰۷۰ نفر واجد شرایط و در شهر اسلامیه ۷۷۶ ثبت نام و ۱۸۵ نفر واجد شرایط و در باغستان ۹۸ نفر ثبت نام داشتیم که در مرحله پالایش قرار دارد.

داعی با اشاره به اینکه در سایت ۱۷ هکتاری شهر فردوس ۴۲۶ قطعه پیش بینی شده افزود: اراضی به صورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) بوده و اراضی با کاربری تجاری، درمانی، آموزشی، درمانی و ... تامین شده است و در صورت درخواست دستگاه ها آمادگی داریم کاربری های های عمومی را واگذار تا خدمات روبنایی هم به صورت همزمان آغاز شود.

در پایان این مراسم و با دستور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی آماده سازی سایت ۱۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن و عملیات خاکبرداری یک قطعه دارای پروانه ساختمانی با تحویل قرارداد آغاز شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman