
یک فعال صنعت ساختمان:
رسیدن به رونق تولید زیاد سخت نیست

مدیر بازرگانی یک شرکت ساختمانی گفت: به دنبال زلزله های اخیر در کشور مهندسان به دنبال مقاوم سازی و سبک سازی ساختمان ها هستند، البته این گونه ساخت و سازها نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی است.
به گزارش اخبار ساختمان، احسان علی بیگ در حاشیه نمایشگاه پوشش های ساختمانی با اشاره به همزمانی برپایی این نمایشگاه با نمایشگاه رونق تولید، اظهار کرد: صنعت و ساختمان دو بحث اساسی در کشور هستند که می توانند منجر به درآمدزایی و رونق کسب و کار شوند.
وی با بیان اینکه بازگشت رونق به ساختمان موجب رونق صنعت می شود، افزود: صنعت ساختمان سبب ایجاد و فعال شدن بیش از سه هزار شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم می شود و اگر این صنعت رونق گیرد، اقتصاد کشور و حتی صنعت گردشگری نیز شکوفا خواهد شد.
مدیر بازرگانی شرکت ساختمانی سبز بتن آرتا در خصوص شعار «رونق تولید داخلی» و تاثیر آن بر صنعت ساختمان به خصوص در بخش پوشش های ساختمانی، گفت: پیام و شعار مقام معظم رهبری بر رونق تولید داخلی در بحث صنعت بسیار تاثیرگذار بوده است و یکسری کمک ها و مزایایی برای تحقق این شعار از سوی دولت تخصیص یافت، اما تولیدکنندگان امروز نیازمند کمک های بیشتری هستند تا بتوانند در واردات و صادرات و همچنین حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی فعال تر عمل کنند و در این فضا رونق تولید به نتیجه خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه رسیدن به رونق تولید زیاد سخت نیست، تصریح کرد: تحقق شعار رونق تولید باید دو سویه باشد. از یک سو دولت باید کمک کند، از سوی دیگر تولیدکنندگان به صورت پویا وارد عرصه شوند.
علی بیک افزود: به عنوان مثال شرکت سبز بتن آرتا با همکاری گروه فنی و مهندسی برف باران، برای تحقق شعار امسال و رونق تولیدات خود، اقدام به جذب سرمایه گذار و گرفتن طرح های جدید در حوزه ساختمان کرده است و با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نبود نقدینگی برای خروج از رکود بیشتر به صورت همکاری و تهاتر اقدام به اجرای پروژه های ساختمانی به خصوص با بخش دولتی کرده است. با اتخاذ این سیاست حدود 30 درصد از رکود خارج شده ایم، البته همچنان با حدود 50 یا 60 درصد ظرفیت تولید خود کار می کنیم
وی با بیان اینکه این شرکت در بحث پوشش های ساختمانی، عایق، رنگ و ملات های مقاوم و سبک سازی ساختمان و مقاوم برابر زلزله تولید دارد، گفت: به دنبال زلزله های اخیر در کشور مهندسان به دنبال مقاوم سازی و سبک سازی ساختمان ها هستند، البته این گونه ساخت و سازها نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی است.
مدیر بازرگانی شرکت سبز بتن آرتا با اعتقاد بر اینکه توسعه ساختمان های سبک نیازمند فرهنگسازی است، گفت: واحد علمی و تحقیقاتی این شرکت در تعامل با دانشگاه صنعتی شریف و همچنین شرکت های دانش بنیان تقریبا هر سه ماه یک بار محصول جدیدی را در حوزه ساختمان و پوشش های ساختمانی و مقاوم سازی ساختمان روانه بازار می کند.
ایسنا
وی با بیان اینکه بازگشت رونق به ساختمان موجب رونق صنعت می شود، افزود: صنعت ساختمان سبب ایجاد و فعال شدن بیش از سه هزار شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم می شود و اگر این صنعت رونق گیرد، اقتصاد کشور و حتی صنعت گردشگری نیز شکوفا خواهد شد.
مدیر بازرگانی شرکت ساختمانی سبز بتن آرتا در خصوص شعار «رونق تولید داخلی» و تاثیر آن بر صنعت ساختمان به خصوص در بخش پوشش های ساختمانی، گفت: پیام و شعار مقام معظم رهبری بر رونق تولید داخلی در بحث صنعت بسیار تاثیرگذار بوده است و یکسری کمک ها و مزایایی برای تحقق این شعار از سوی دولت تخصیص یافت، اما تولیدکنندگان امروز نیازمند کمک های بیشتری هستند تا بتوانند در واردات و صادرات و همچنین حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی فعال تر عمل کنند و در این فضا رونق تولید به نتیجه خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه رسیدن به رونق تولید زیاد سخت نیست، تصریح کرد: تحقق شعار رونق تولید باید دو سویه باشد. از یک سو دولت باید کمک کند، از سوی دیگر تولیدکنندگان به صورت پویا وارد عرصه شوند.
علی بیک افزود: به عنوان مثال شرکت سبز بتن آرتا با همکاری گروه فنی و مهندسی برف باران، برای تحقق شعار امسال و رونق تولیدات خود، اقدام به جذب سرمایه گذار و گرفتن طرح های جدید در حوزه ساختمان کرده است و با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نبود نقدینگی برای خروج از رکود بیشتر به صورت همکاری و تهاتر اقدام به اجرای پروژه های ساختمانی به خصوص با بخش دولتی کرده است. با اتخاذ این سیاست حدود 30 درصد از رکود خارج شده ایم، البته همچنان با حدود 50 یا 60 درصد ظرفیت تولید خود کار می کنیم
وی با بیان اینکه این شرکت در بحث پوشش های ساختمانی، عایق، رنگ و ملات های مقاوم و سبک سازی ساختمان و مقاوم برابر زلزله تولید دارد، گفت: به دنبال زلزله های اخیر در کشور مهندسان به دنبال مقاوم سازی و سبک سازی ساختمان ها هستند، البته این گونه ساخت و سازها نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی است.
مدیر بازرگانی شرکت سبز بتن آرتا با اعتقاد بر اینکه توسعه ساختمان های سبک نیازمند فرهنگسازی است، گفت: واحد علمی و تحقیقاتی این شرکت در تعامل با دانشگاه صنعتی شریف و همچنین شرکت های دانش بنیان تقریبا هر سه ماه یک بار محصول جدیدی را در حوزه ساختمان و پوشش های ساختمانی و مقاوم سازی ساختمان روانه بازار می کند.
ایسنا
نظرات کاربران
تازهترین اخبار ساختمان
بهبود دو شاخص کلان در بخش مسکن
آژیر قرمز مسکن ملی در این شهر به صدا درآمد!
استعلام فرم جیم کمتر از یک روز زمان می برد
صدور مجوزهای ساختمانی بدون حضور سازنده ذیصلاح
بالغ بر 661 هزار واحد مسکونی تکمیل شده است
برنامه ساخت 70 واحد آموزشی در شهرهای جدید
راه اندازی کارخانه نوآوری در شهر جدید مهستان
تسهیلات فعلی مشکلات بازار مسکن را حل نمی کند
پاسخ رئیس سازمان نظام مهندسی تهران به اظهارات معاون شهردار
آزادسازی اراضی فریز شده در جنوب استان کرمان
شکست پروژه مسکن ملی در سایه ناکارآمدی بانک ها
ابلاغ مصوبه جایگزینی 5500 کولرگازی پنجره ای فرسوده با اسپلیت راندمان بالا در جزیره هرمز
نورد سرد چیست
بازسازی خانه های آسیب دیده از جنگ به کجا رسید؟
بهترین برندهای راهبند در ایران
پربازدیدترین اخبار
صدور مجوزهای ساختمانی بدون حضور سازنده ذیصلاح
آژیر قرمز مسکن ملی در این شهر به صدا درآمد!
استعلام فرم جیم کمتر از یک روز زمان می برد
بهبود دو شاخص کلان در بخش مسکن
شکست پروژه مسکن ملی در سایه ناکارآمدی بانک ها
آزادسازی اراضی فریز شده در جنوب استان کرمان
پاسخ رئیس سازمان نظام مهندسی تهران به اظهارات معاون شهردار
تسهیلات فعلی مشکلات بازار مسکن را حل نمی کند
افزایش 81 درصدی مراجعه خانوارها به سامانه املاک و اسکان
راه اندازی کارخانه نوآوری در شهر جدید مهستان
برنامه ساخت 70 واحد آموزشی در شهرهای جدید
بالغ بر 661 هزار واحد مسکونی تکمیل شده است
نورد سرد چیست
ابلاغ مصوبه جایگزینی 5500 کولرگازی پنجره ای فرسوده با اسپلیت راندمان بالا در جزیره هرمز
بهترین برندهای راهبند در ایران