رییس جمهوری:

ظرفیت لازم برای تامین زمین متقاضیان مسکن ملی کاملاً فراهم است

ظرفیت لازم برای تامین زمین متقاضیان مسکن ملی کاملاً فراهم است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۸ | ۱۴۰۳/۰۲/۲۰

رییس جمهوری در آیین افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن قم، تامین مسکن را دغدغه تمام مدیران در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت: ظرفیت لازم برای تامین زمین متقاضیان و واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن در کشور کاملاً فراهم است.

به گزارش اخبار ساختمان، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های نهضت ملی مسکن قم با بیان اینکه مسأله مسکن و زمین از دغدغه های مهم خانواده هاست بیان کرد: زمینه و ظرفیت لازم در کشور برای تامین زمین مورد نیاز متقاضیان و افراد واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن کاملاً فراهم است.

وی گفت: تامین مسکن دغدغه تمام مدیران در بخش های مختلف است و تامین زیرساخت های آن به صورت مرتب در جلسات شورای مسکن در سطح ملی و استانی رصد می شود.

رییس جمهور، ساخت مسکن را از اولویت های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: تحویل و واگذاری افزون بر هفت هزار واحد مسکونی در استان قم در راستای همین دغدغه دولت سیزدهم انجام‌ گرفته است.

رییسی با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن روستایی، گفت: برای حل مشکل مسکن و جبران عقب ماندگی های گذشته در این حوزه باید کار باکیفیت و جهادی صورت بگیرد.

وی با اشاره به برخی از تجربیات طرح مسکن مهر، عنوان کرد: دولت سیزدهم خود را متعهد به اتمام ۲۴۰ هزار مسکن مهری کرده که در دولت های قبلی تصویب و در دولت های دیگر مورد بی مهری قرار گرفته بود.

رییس جمهوری با بیان اینکه ساخت و تحویل مسکن در ایجاد امید در بین مردم اثرگذار است، گفت: دولت خود را متعهد به ساخت ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم می داند.

افتتاح و واگذاری سه هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه هزار و ۵۰۸ قطعه زمین امروز در برنامه سفر رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به استان قم قرار دارد. همچنین رئیس‌ جمهوری در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و افزون بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم - کهک، عملیات اجرایی پروژه های راهداری این استان به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


برچسب ها:

طرح نهضت ملی مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman