مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد؛

ضرورت ثبت اطلاعات ملکی شهروندان در سامانه املاک

ضرورت ثبت اطلاعات ملکی شهروندان در سامانه املاک
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۶ | ۱۴۰۳/۱۲/۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر ثبت اطلاعات ملکی شهروندان در سامانه املاک و اسکان گفت: با همکاری و تعامل پلیس راهور از این پس نیز صدور گواهینامه ها تنها پس از احراز محل سکونت متقاضیان در سامانه املاک و اسکان صادر می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان منوط به خوداظهاری شهروندان در سامانه املاک و اسکان است و جدیدترین اقدام نیز همین احراز محل سکونت به منظور دریافت گواهینامه ها است.

وی افزود: شهروندان استان تهران برای بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی ضروری است نسبت به خوداظهاری و ثبت محل اقامت خود در سامانه املاک و اسکان کشور به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

جنتی همچنین از شهروندانی که پیامک اخطار مالیات بر خانه های خالی دریافت کرده اند و دچار ابهام یا سوال هستند خواست بری رفع هرگونه ابهام با شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۶۸ تماس بگیرند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman