
تغییرتصور بومی سازی با جشنواره ملی فولاد

جلسه مشترک مدیران بومی سازی، توسعه تکنولوژی و روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و فولادی برای هماهنگی های بیشتر جهت برگزاری هرچه مطلوب تر دومین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران در انجمن تولیدکنندگان فولاد برگزار شد.
به گزارش اخبار ساختمان، سید رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن فولاد تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد به دنبال این است که وابستگی ارزی فولاد را هر سال کاهش دهد. وی ادامه داد: ما مدعی یک نمایشگاه خوب و جدید هستیم و دنبال یک کار تکراری نیستیم.
دبیر دومین جشنواره ملی فولاد با بیان اینکه امسال هم انجمن فولاد جزء سه تشکل برتر صنفی کشور قرار گرفت، افزود: باید انجمن های برتر با یکدیگر کنسرسیومی را تشکیل داده و با هم رویه ها و کارهای مشترکی انجام دهند.
تقدیر از تأمین کنندگان بر اساس نوآوری و محصول جدید
در ادامه این جلسه سید مهدی تقوی مدیر تکنولوژی فولاد مبارکه گفت: تقدیر از تأمین کننده ها بر اساس محصول و نوآوری هایشان باشد.
وی رویکرد نمایشگاه جامع بومی سازی در جشنواره ملی فولاد را در دو حوزه عنوان کرد و گفت: اول اینکه بدانیم چگونه نیازهایمان را برآورده کنیم؟ دوم اینکه به دیگران بگوییم چگونه نیازهایمان را برآورده کردیم؟ وی افزود: باید سعی کنیم ساختار شکلی جشنواره بر اساس نیازها و بر مبنای مدیریت شرکت ها باشد.
وی ادامه داد: بومی سازی در فولاد مبارکه ۱۸ سال عمر دارد و ما از مرحله قطعه سازی گذشته ایم و به سمت تکنولوژی شدن در حرکت هستیم بنابراین نیازهای ما با دیگر شرکت ها متفاوت است.
جشنواره ملی فولاد تصور از بومی سازی را تغییر داد
بهروز اسماعیلی، معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خراسان در این نشست اظهار داشت: تا قبل از برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد تصور دیگری از بومی سازی وجود داشت. با برگزاری این نمایشگاه تصور از بومی سازی تغییر کرد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه رویکرد تخصصی به بومی سازی شکل گرفت، گفت: الگوی بومی سازی انجمن منحصر به فرد خودش است، به همین دلیل باید در ساختارهای شکلی هم از این مسئله تبعیت شود.
ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شود
در این جلسه مدیران روابط عمومی ها بر این نکته تأکید کردند که اطلاع رسانی این رویداد فولادی تقویت شود و راه های جدیدی برای پوشش دادن مخاطبان تخصصی جشنواره شناسایی و اجرایی شود. همچنین با توجه به حضور معاونت علمی ریاست جمهوری در این جلسه بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید شد.
از دیگر محورهای بحث و گفت و گو در این نشست مدیران فولادی، میزهای هدایتگر در هر غرفه، چگونگی جلب مشارکت هر چه بیشتر انجمن ها و تشکل ها در این رویداد و همچنین سازوکارهای تقدیر از برگزیدگان و برنامه های آینده نگرانه برای جشنواره بود که مورد بحث قرار گرفت.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد حضور داشتند از جمله:
حسن ولی زاده مدیر روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، حجت ابراهیم پور رئیس دفتر فنی تعمیرات شرکت فولاد هرمزگان، هادی رنجبر دفتر فنی قطعات یدکی فولاد هرمزگان، حمید سرال سرپرست تبلیغات و برند ذوب آهن اصفهان، محمد نمایشی کارشناس ارتباط با رسانه ایمیدرو، علی شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، بهروز اسماعیلی معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خوزستان، محمد ابراهیم یلتقیان دبیر کمیته بومی سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مسیب فروغی رئیس بومی سازی فولاد مبارکه، حسین طالبی مدیر روابط عمومی چادرملو، سید مهدی تقوی تکنولوژی فولادمبارکه، عبدالله شه بخش معاون روابط عمومی ایمیدرو، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، جواد کفیل مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی هلدینگ کاوه پارس، مجید کمالی روستا فناوری و بهره برداری هلدینگ کاوه پارس، مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، مسعود میرمحمدی مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی جهان فولاد سیرجان، سعید تقی زاده مدیر روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، حامد سلطانی مدیر مهندسی تحقیقات و تکنولوژی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، جلال سلیمان نژاد مدیر ساخت داخل شرکت گل گهر سیرجان، سیامک سنجری رئیس تحقیق وتوسعه شرکت فولاد خوزستان، حسین حلاج زاده رئیس تبلیغات و روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان.
چیلان
دبیر دومین جشنواره ملی فولاد با بیان اینکه امسال هم انجمن فولاد جزء سه تشکل برتر صنفی کشور قرار گرفت، افزود: باید انجمن های برتر با یکدیگر کنسرسیومی را تشکیل داده و با هم رویه ها و کارهای مشترکی انجام دهند.
تقدیر از تأمین کنندگان بر اساس نوآوری و محصول جدید
در ادامه این جلسه سید مهدی تقوی مدیر تکنولوژی فولاد مبارکه گفت: تقدیر از تأمین کننده ها بر اساس محصول و نوآوری هایشان باشد.
وی رویکرد نمایشگاه جامع بومی سازی در جشنواره ملی فولاد را در دو حوزه عنوان کرد و گفت: اول اینکه بدانیم چگونه نیازهایمان را برآورده کنیم؟ دوم اینکه به دیگران بگوییم چگونه نیازهایمان را برآورده کردیم؟ وی افزود: باید سعی کنیم ساختار شکلی جشنواره بر اساس نیازها و بر مبنای مدیریت شرکت ها باشد.
وی ادامه داد: بومی سازی در فولاد مبارکه ۱۸ سال عمر دارد و ما از مرحله قطعه سازی گذشته ایم و به سمت تکنولوژی شدن در حرکت هستیم بنابراین نیازهای ما با دیگر شرکت ها متفاوت است.
جشنواره ملی فولاد تصور از بومی سازی را تغییر داد
بهروز اسماعیلی، معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خراسان در این نشست اظهار داشت: تا قبل از برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد تصور دیگری از بومی سازی وجود داشت. با برگزاری این نمایشگاه تصور از بومی سازی تغییر کرد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه رویکرد تخصصی به بومی سازی شکل گرفت، گفت: الگوی بومی سازی انجمن منحصر به فرد خودش است، به همین دلیل باید در ساختارهای شکلی هم از این مسئله تبعیت شود.
ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شود
در این جلسه مدیران روابط عمومی ها بر این نکته تأکید کردند که اطلاع رسانی این رویداد فولادی تقویت شود و راه های جدیدی برای پوشش دادن مخاطبان تخصصی جشنواره شناسایی و اجرایی شود. همچنین با توجه به حضور معاونت علمی ریاست جمهوری در این جلسه بر ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید شد.
از دیگر محورهای بحث و گفت و گو در این نشست مدیران فولادی، میزهای هدایتگر در هر غرفه، چگونگی جلب مشارکت هر چه بیشتر انجمن ها و تشکل ها در این رویداد و همچنین سازوکارهای تقدیر از برگزیدگان و برنامه های آینده نگرانه برای جشنواره بود که مورد بحث قرار گرفت.
شایان ذکر است در این جلسه مدیران شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد حضور داشتند از جمله:
حسن ولی زاده مدیر روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، حجت ابراهیم پور رئیس دفتر فنی تعمیرات شرکت فولاد هرمزگان، هادی رنجبر دفتر فنی قطعات یدکی فولاد هرمزگان، حمید سرال سرپرست تبلیغات و برند ذوب آهن اصفهان، محمد نمایشی کارشناس ارتباط با رسانه ایمیدرو، علی شهرام بقراط مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، بهروز اسماعیلی معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خوزستان، محمد ابراهیم یلتقیان دبیر کمیته بومی سازی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مسیب فروغی رئیس بومی سازی فولاد مبارکه، حسین طالبی مدیر روابط عمومی چادرملو، سید مهدی تقوی تکنولوژی فولادمبارکه، عبدالله شه بخش معاون روابط عمومی ایمیدرو، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، جواد کفیل مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی هلدینگ کاوه پارس، مجید کمالی روستا فناوری و بهره برداری هلدینگ کاوه پارس، مرتضی شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، مسعود میرمحمدی مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی جهان فولاد سیرجان، سعید تقی زاده مدیر روابط عمومی فولاد کاوه جنوب کیش، حامد سلطانی مدیر مهندسی تحقیقات و تکنولوژی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، جلال سلیمان نژاد مدیر ساخت داخل شرکت گل گهر سیرجان، سیامک سنجری رئیس تحقیق وتوسعه شرکت فولاد خوزستان، حسین حلاج زاده رئیس تبلیغات و روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان.
چیلان
تازهترین اخبار ساختمان
2 برند غیراستاندارد کولر آبی توقیف شدند
7900 واحد مسکن مهر باقیمانده در مسیر تکمیل
سودجویی مالکان از عدم تعیین سقف اجاره بها
متقاضیان پول بدهند تا مسکن حمایتی تکمیل شود
شوک قطع برق صنایع به ساخت و ساز مسکن رسید
سازمان نظام مهندسی ساختمان: به بیراهه نرفته ایم
ساخت 150 هزار مسکن کارگران آغاز خواهد شد
تحقق افزایش سرمایه 75 درصدی در 6 ماهه ثپردیس
اختصاص 215 قطعه زمین به طرح جوانی جمعیت
شناسایی 721 خانه خالی در استان اردبیل
شرایط فسخ قرارداد اجاره در سال جاری چیست؟
مقاوم سازی 54 درصد از واحدهای مسکن روستایی
ارائه خدمات به مهندسان مطلوب تر خواهد شد
تامین مسکن 19000 خانواده در شهر جدید بهارستان
علت عمل نکردن جک پارکینگ - دلایل بسته نشدن جک پارکینگ
پربازدیدترین اخبار
شوک قطع برق صنایع به ساخت و ساز مسکن رسید
متقاضیان پول بدهند تا مسکن حمایتی تکمیل شود
جای خالی مجریان ذیصلاح در پروسه ساخت و ساز
اهمیت شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در معاملات ملکی
سودجویی مالکان از عدم تعیین سقف اجاره بها
7900 واحد مسکن مهر باقیمانده در مسیر تکمیل
جایگاه کمرنگ سازندگان ذیصلاح در صنعت ساختمان
2 برند غیراستاندارد کولر آبی توقیف شدند
ساخت 150 هزار مسکن کارگران آغاز خواهد شد
سازمان نظام مهندسی ساختمان: به بیراهه نرفته ایم
اختصاص 215 قطعه زمین به طرح جوانی جمعیت
انتصاب جدید در سازمان ملی زمین و مسکن
تحقق افزایش سرمایه 75 درصدی در 6 ماهه ثپردیس
تامین مسکن 19000 خانواده در شهر جدید بهارستان
ارائه خدمات به مهندسان مطلوب تر خواهد شد