
انتخاب هافمن بعنوان برند محبوب سال 1400

در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران و با حضور بیش از ۶۰ برند منتخب برگزار شد؛ تندیس برند محبوب ملی توسط مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن به نیابت از مدیرعامل محترم مجموعه هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه دریافت شد.
به گزارش اخبار ساختمان، جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، جشنوارهایست که سالانه برای انتخاب برندهای شاخص در گروههای متنوع کالا و خدمات ایرانی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان و شرکت فناوران نواندیش ویژن برگزار میشود. هشتمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان ۱۴۰۰ در حالی برگزار شد که برند هافمن در گروه ساختمانی و در و پنجره به عنوان برترین برند محبوب مردمی برای دو سال متوالی انتخاب و تندیس طلایی جشنواره را دریافت نمود. همانطور که همه متخصصین برند تصدیق می کنند برای یک برند افتخار و اعتباری بیشتر از این نیست که برند محبوب مردمی گردد. این افتخار و اعتبار برای دو سال پیاپی به هافمن رسیده است.
در این جشنواره، که گستردهترین نظرسنجی مردمی انتخاب برند های محبوب در ایران است، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین افراد، در مکانیزم اجرایی جشنواره به عنوان داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند. شناسایی برندهای محبوب مصرفکنندگان، زمینه اطلاعرسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم میکند و باعث میشود مصرفکنندگان در خریدهای بعدی با اطمینان بیشتری به برندهای شناخته شده اعتماد کنند.
در بین اعضای هیاتهای اجرایی و ارکان جشنواره نامهای معتبر و شناختهشدهای نظیر جناب آقای دکتر محمدیان، دبیر علمی جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، و جناب آقای دکتر ناطق، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان دیده میشود. از دیگر ارکان جشنواره میتوان به مهندس مهدی نجف پور رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر علی ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، و مهندس هادی اسدی عضو هیأت مدیره شرکت فناوران نواندیش ویژن اشاره کرد.
در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران و با حضور بیش از ۶۰ برند منتخب برگزار شد؛ تندیس برند محبوب ملی توسط مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن به نیابت از مدیرعامل محترم مجموعه هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه دریافت شد.
روابط عمومی هافمن به نمایندگی از خانوادهی بزرگ هافمن از تمامی مصرفکنندگانی که با نظر لطف و مساعد خود به این برند معتبر رای دادند و باعث کسب این افتخار بزرگ شدهاند تشکر و از تمامی آنان تقدیر میکند.
امیدواریم با کسب این افتخار و از این پس هم بتوانیم همانند قبل با کیفیت بالای محصولات و خدمات مصرفکنندگان گرامی را راضی و خشنود نگاه داریم.
در این جشنواره، که گستردهترین نظرسنجی مردمی انتخاب برند های محبوب در ایران است، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین افراد، در مکانیزم اجرایی جشنواره به عنوان داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند. شناسایی برندهای محبوب مصرفکنندگان، زمینه اطلاعرسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم میکند و باعث میشود مصرفکنندگان در خریدهای بعدی با اطمینان بیشتری به برندهای شناخته شده اعتماد کنند.
در بین اعضای هیاتهای اجرایی و ارکان جشنواره نامهای معتبر و شناختهشدهای نظیر جناب آقای دکتر محمدیان، دبیر علمی جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، و جناب آقای دکتر ناطق، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان دیده میشود. از دیگر ارکان جشنواره میتوان به مهندس مهدی نجف پور رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، دکتر علی ملکی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف، و مهندس هادی اسدی عضو هیأت مدیره شرکت فناوران نواندیش ویژن اشاره کرد.
در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره که در تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن در تهران و با حضور بیش از ۶۰ برند منتخب برگزار شد؛ تندیس برند محبوب ملی توسط مدیر تبلیغات و روابط عمومی هافمن به نیابت از مدیرعامل محترم مجموعه هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه دریافت شد.
روابط عمومی هافمن به نمایندگی از خانوادهی بزرگ هافمن از تمامی مصرفکنندگانی که با نظر لطف و مساعد خود به این برند معتبر رای دادند و باعث کسب این افتخار بزرگ شدهاند تشکر و از تمامی آنان تقدیر میکند.
امیدواریم با کسب این افتخار و از این پس هم بتوانیم همانند قبل با کیفیت بالای محصولات و خدمات مصرفکنندگان گرامی را راضی و خشنود نگاه داریم.
تازهترین اخبار ساختمان
لزوم اجرای ساخت مسکن اقتصادی در کشور
تصویب نهایی ویرایش پنجم مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
وام های ودیعه مسکن تاثیری بر بازار ندارند
آغاز عملیات اجرایی پروژه 1026 واحدی در محله اسلام آباد
مسکن کوچک متراژ، ابزاری موثر برای حل مشکل مسکن جوانان است
نظام ارائه خدمات هوشمند سازمان ملی مسکن متحول شده است
تسریع در تحویل میلگردهای پروژه های مسکن ملی در مناطق سردسیر
تاثیر تگرگ بر بدنه و شیشه خودرو؛ نقش سایبانها در کاهش هزینههای تعمیر
چگونه مهندسان ناظر میتوانند ایمنی پروژههای ساختمانی را تضمین کنند؟
رفع تصرف 1600 مترمربع اراضی ملی شهرستان مشهد
تعیین سقف وام ودیعه توسط هیئت عالی بانک مرکزی
شیشه سکوریت چه نقشی در ایمنی و دوام حمامهای شیشهای در ویلاهای مدرن ایفا میکند؟
تحقق شفافیت با اجرای کامل سامانه جامع یکپارچه
خدمات تخصصی سرویس و نگهداری آسانسور در تهران | شرکت الفارس
طرح مسکن تدریجی؛ طرحی برای خانوارهای کم درآمد
پربازدیدترین اخبار
چگونه مهندسان ناظر میتوانند ایمنی پروژههای ساختمانی را تضمین کنند؟
تاثیر تگرگ بر بدنه و شیشه خودرو؛ نقش سایبانها در کاهش هزینههای تعمیر
سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن افرایش یافت
تسریع در تحویل میلگردهای پروژه های مسکن ملی در مناطق سردسیر
نظام ارائه خدمات هوشمند سازمان ملی مسکن متحول شده است
آغاز عملیات اجرایی پروژه 1026 واحدی در محله اسلام آباد
وام های ودیعه مسکن تاثیری بر بازار ندارند
تصویب نهایی ویرایش پنجم مبحث 19 مقررات ملی ساختمان
مسکن کوچک متراژ، ابزاری موثر برای حل مشکل مسکن جوانان است
لزوم اجرای ساخت مسکن اقتصادی در کشور
پرداخت کمک بلاعوض 200 میلیون تومانی برای تکمیل مسکن محرمان
شهرداری ها باید متولی مسکن استیجاری شوند
300 هزار مسکن برای کارگران ساخته خواهد شد
جزئیات مالیات خانه های لوکس در 1404 مشخص شد
خبر خوش برای آتش نشانان تهرانی