از طریق میز خدمت در سامانه تهران من صورت می گیرد:

پاسخگویی غیرحضوری درخصوص عوارض شهرداری

پاسخگویی غیرحضوری درخصوص عوارض شهرداری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۵ | ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

با توجه به رعایت اصول بهداشتی در زمینه کاهش شیوع ویروس كرونا و ضرورت كاهش تردد شهروندان در سطح شهر و لزوم پیشگیری از مراجعات حضوری غیر ضروری به ادارات و مراكز خدمات رسان، امکان ارتباط برخط با شهرداری تهران از طریق سامانه "تهرانِ من" به آدرس "my.tehran.ir" فراهم شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در این باره گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و به منظور رفاه حال مودیان و ضرورت جلوگیری از مراجعه حضوری به شهرداری تهران به خصوص در زمینه عوارض نوسازی و عمران شهری، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند، از روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه امكان ارتباط بر خط (آنلاین) با شهرداری تهران از طریق سامانه "تهرانِ من" فاوا به آدرس "my.tehran.ir" فراهم شده است.

وحید عرب گفت: با توجه به اینکه بخشی از خدمات مانند پاسخگویی به سوالات مودیان وپرداخت قبوض عوارض پایدار و ... قابل انجام از راه دورمی باشد و نیازمند مراجعه حضوری شهروندان نمی باشد، در چارچوب میز خدمت سامانه فوق راه اندازی شده و قابل بهره برداری است ضمنا لازم است شهروندان گرامی در ابتدا در سامانه فوق ثبت نام نموده تا بتوانند از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

وی گفت: دسترسی پاسخگویی به شهروندان در سامانه پشتیبانی فوق برای كارشناسان ادارات درآمد مناطق 22گانه نیز فراهم شده است و شهروندانی که نیاز به کسب اطلاعات عوارض ملکی خود دارند می توانند به سامانه my.tehran.ir مراجعه و از خدمات ستاد پاسخگویی غیر حضوری بهره مند شوند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman