
لزوم برندسازی در صنعت موزائیک رزن

رییس صنعت، معدن و تجارت رزن با تاکید بر ضرورت برندسازی موزائیک تولید شده در این منطقه گفت: برندسازی و شناسنامه دار شدن این صنعت موجب توسعه بازارهای فروش و ایجاد ارزش افزوده می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد سهیلی اظهار داشت: رزن یکی از قطبهای تولید موزائیک کشور محسوب میشود و فعالان این رشته دارای مهارت و تخصص ویژه ای هستند که نیاز به ساماندهی دارند.
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
تازهترین اخبار ساختمان
مقاوم سازی 54 درصدی مسکن روستایی
پیشرفت فیزیکی 86 درصد بیمارستان 260 تختخوابی کرج
نکات مهم در خرید آهن آلات
افتتاح بیش از هشت هزار مسکن ملی خراسان رضوی
مستاجران امیدی به خرید خانه ندارند
اختلاف وزیر راه و نظام مهندسی بر سر قیمت ساخت مسکن
مشکلات کسری زمین مسکن محرومان رفع می شود
فروش و واگذاری عرصه های واحدهای مسکن مهر برای مالکان در استان تهران
واگذاری اختیارات قیمتگذاری خدمات مهندسی به استانداران با هدف تمرکززدایی
رواج آگهی های ملکی با تکیه بر سبک زندگی مذهبی!
تملک 28 ملک برای تبدیل به پارک در سال 1404
آغاز اعمال محدودیت برقی در صنعت سیمان
20 هزار مسکن با کیفیت در نوبت بهره برداری قرار دارد
ابلاغ تعرفه سال 1404 خدمات مهندسی
شناسایی 1700 واحد مسکن مهر فاقد متقاضی
پربازدیدترین اخبار
اختلاف وزیر راه و نظام مهندسی بر سر قیمت ساخت مسکن
افتتاح بیش از هشت هزار مسکن ملی خراسان رضوی
مستاجران امیدی به خرید خانه ندارند
نکات مهم در خرید آهن آلات
صنعتی سازی؛ ضرورتی برای عبور از ساخت و ساز سنتی و ناترازی انرژی
پیشرفت فیزیکی 86 درصد بیمارستان 260 تختخوابی کرج
مقاوم سازی 54 درصدی مسکن روستایی
آغاز اعمال محدودیت برقی در صنعت سیمان
تملک 28 ملک برای تبدیل به پارک در سال 1404
رواج آگهی های ملکی با تکیه بر سبک زندگی مذهبی!
مستاجران در آستانه بزرگترین شوک تاریخ قرار گرفته اند
واگذاری اختیارات قیمتگذاری خدمات مهندسی به استانداران با هدف تمرکززدایی
فروش و واگذاری عرصه های واحدهای مسکن مهر برای مالکان در استان تهران
مشکلات کسری زمین مسکن محرومان رفع می شود
آشنایی با سازه ال اس اف