
لزوم برندسازی در صنعت موزائیک رزن

رییس صنعت، معدن و تجارت رزن با تاکید بر ضرورت برندسازی موزائیک تولید شده در این منطقه گفت: برندسازی و شناسنامه دار شدن این صنعت موجب توسعه بازارهای فروش و ایجاد ارزش افزوده می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محمد سهیلی اظهار داشت: رزن یکی از قطبهای تولید موزائیک کشور محسوب میشود و فعالان این رشته دارای مهارت و تخصص ویژه ای هستند که نیاز به ساماندهی دارند.
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
وی تعداد واحدهای موزائیک سازی پروانه دار در این شهرستان را ۲۱۵ واحد اعلام کرد که زیر نظر شرکت تعاونی و اتحادیه مربوطه مشغول به تولید هستند و حدود ۲ هزار نفر در این زمینه به طور مستقیم و یا با واسطه مشغول به کار هستند.
سهیلی با بیان اینکه موزائیک سازی در حدود نیم قرن در این شهرستان سابقه دارد خاطرنشان کرد: روستای وَرقستان خاستگاه اصلی این صنعت است که ۹۵ واحد تولیدی را درخود جای داده و برای ۳۸۰ نفر از اهالی شغل ایجاد کرده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن یادآوری کرد: این صنعت قابلیت اشتغال زایی، پویایی و رشد اقتصادی، صادرات و ارزآوری برای استان همدان را دارد، با این وجود بدون هیچ برندی به سراسر نقاط کشور عرضه میشود.
سهیلی گفت: توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی و فراهم کردن صادرات این محصول پیش از هر چیز نیازمند برندسازی و شناسنامه دار شدن است.
وی با اشاره به قیمت پایین موزائیک نسبت به سرامیک و سنگ افزود: این محصول به دلیل بهره مندی از چنین ویژگیهایی همچنان در بازارهای داخلی و خارجی مشتریهای فراوانی دارد.
به گفته رئیس صنعت، معدن و تجارت رزن ماهانه به طور میانگین ۴۸۰ هزار متر مربع موزائیک در طرح و رنگهای متفاوت در رزن تولید و در ساختمان سازی و سنگ فرش محوطهها مصرف میشود که تأثیر بسیاری در اقتصاد ساکنان این منطقه دارد.
ایرنا
تازهترین اخبار ساختمان
4 کاربرد مهم فایبرگلاس در ساختمان
جریمه بانک های متخلف از سوی سازمان امور مالیاتی
سامانه های موازی با سامانه املاک قانونی نیستند
ابلاغ مبحث 24 مقررات ملی ساختمان از سوی وزیر راه
ابطال پیشنهاد حذف تضمین اجرایی قانون وام مسکن
نگاهی به ترندهای جدید نورپردازی ساختمان در سال جاری
نسخه جهانی برای بازگشت تعادل به بازار مسکن
مهلت 2 ماهه برای رفع خطر مجتمع ناایمن در منطقه 16
لزوم بازنگری در شیوه تصمیم گیری در حوزه مسکن
ادعای کاهش قیمت مسکن واقعیت دارد؟
قیمت روز سیمان اعلام شد
جزئیات تازه از وام مسکن ویژه سه دهک پایین درآمدی
تصویب قیمت پایه و روش مولدسازی 30 قطعه زمین، واحد تجاری، ملک و ساختمان
کدام املاک مشمول پرداخت مالیات سالانه می شوند؟
وجود بیش از 177 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور
پربازدیدترین اخبار
نگاهی به ترندهای جدید نورپردازی ساختمان در سال جاری
ابطال پیشنهاد حذف تضمین اجرایی قانون وام مسکن
ابلاغ مبحث 24 مقررات ملی ساختمان از سوی وزیر راه
سامانه های موازی با سامانه املاک قانونی نیستند
جریمه بانک های متخلف از سوی سازمان امور مالیاتی
4 کاربرد مهم فایبرگلاس در ساختمان
آغاز ساخت 74 هزار واحد مسکونی در 11 شهرک جدید
تصویب قیمت پایه و روش مولدسازی 30 قطعه زمین، واحد تجاری، ملک و ساختمان
جزئیات تازه از وام مسکن ویژه سه دهک پایین درآمدی
قیمت روز سیمان اعلام شد
ادعای کاهش قیمت مسکن واقعیت دارد؟
رکوردشکنی سهم هزینه مسکن در سبد زندگی خانوارها ادامه دارد
لزوم بازنگری در شیوه تصمیم گیری در حوزه مسکن
نسخه جهانی برای بازگشت تعادل به بازار مسکن
مهلت 2 ماهه برای رفع خطر مجتمع ناایمن در منطقه 16